Wybierz model samochodu marki Mazda
- 121 I (DA) (1989.04-1990.10)
- 121 II (DB) (1990.11-1993.10)
- 121 III (JASM, JBSM) (2000.02-2002.10)
- 323 C IV (BG) (1993.01-1994.07)
- 323 C V (BA) (1994.08-1998.09)
- 323 F IV (BG) (1991.04-1994.04)
- 323 F V (BA) (1994.07-1998.09)
- 323 F VI (BJ) (1998.09-2004.05)
- 323 I (FA) (1978.05-1980.05)
- 323 I Station Wagon (FA) (1982.04-1986.05)
- 323 II (BD) (1986.06-1987.03)
- 323 II Hatchback (BD) (1986.06-1987.03)
- 323 III (BF) (1987.09-1989.10)
- 323 III Hatchback (BF) (1987.10-1991.11)
- 323 III Station Wagon (BW) (1992.09-1995.10)
- 323 P V (BA) (1996.10-1998.09)
- 323 S IV (BG) (1991.09-1994.07)
- 323 S V (BA) (1996.10-1998.09)
- 323 S VI (BJ) (2000.10-2002.10)
- 626 I (CB) (1980.08-1982.10)
- 626 II (GC) (1986.10-1990.01)
- 626 II Hatchback (GC) (1986.01-1987.10)
- 626 III (GD) (1990.01-1992.05)
- 626 III Hatchback (GD) (1989.08-1991.07)
- 626 III Station Wagon (GV) (1994.11-1997.09)
- 626 III coupe (GD) (1988.04-1991.12)
- 626 IV (GE) (1994.08-1997.04)
- 626 IV Hatchback (GE) (1993.01-1997.04)
- 929 I (LA) (1979.05-1986.07)
- 929 II (HB) (1984.10-1987.07)
- 929 II Kombi (HV) (1983.01-1987.12)
- 929 II coupe (HB) (1984.10-1987.07)
- 929 III (HC) (1990.01-1991.06)
- B-SERIE (UF) (1998.09-1999.06)
- B-SERIE (UN) (1999.11-2002.08)
- CX-9 (TB) (2006.09-2007.12)
- DEMIO (DW) (2000.04-2003.07)
- E Autobus (SR1) (1991.03-2003.05)
- E Platforma / podwozie (SD1) (1997.04-1999.07)
- E Skrzynia (1980.08-1984.06)
- E Skrzynia (SR2) (1997.04-1999.08)
- MPV I (LV) (1996.05-1999.09)
- MPV II (LW) (2002.01-2006.12)
- MX-3 (EC) (1994.01-1997.10)
- MX-5 I (NA) (1995.01-1998.04)
- MX-5 II (NB) (2002.08-2005.10)
- TRIBUTE (EP) (2003.12-2004.10)
- XEDOS 6 (CA) (1994.06-1999.10)
Artykuły powiązane
- Co zrobić, gdy silnik spala olej? Jak rozpoznać taką usterkę i jak postępować, gdy już do niej dojdzie?
- Wycieki oleju z silnika. Jakie mogę być przyczyny podobnej awarii?
- Głośna praca silnika. Co może być przyczyną hałasu przy pracującym motorze samochodu?
- Wysokie spalanie paliwa w silniku diesla? Poznaj 4 przyczyny tego problemu i sposoby ich usunięcia
- Zapiekające się pierścienie tłokowe w silnikach 1.6 MPI? To może być przyczyną zwiększonego poboru oleju samochodowego
- „Zajączkowanie” i „kangurowanie” samochodów z silnikami 1.5 TSI. Czy aktualizacja oprogramowania okazała się być wystarczającym rozwiązaniem tego problemu?
- Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Zamienne części samochodowe do Mazdy
Samochody marki Mazda to doskonałe konstrukcje idealnie wpisujące się w każdą epokę światowej motoryzacji. Mazda to właściwe połączenie nowoczesnych rozwiązań technologicznych, wytrzymałych części do samochodów osobowych, nienagannego wyglądu oraz niezawodności. W naszej ofercie znajdziesz wysokiej klasy auto części ...
Uszczelki miski olejowej w iParts.pl
Miska olejowa silnika to element zamykający blok jednostki napędowej od dołu. Spełnia ona rolę zbiornika oleju, do którego ścieka olej przepompowany przez pompę oleju poprzez magistralę olejową silnika. Bardzo istotne jest, by połączenie miski olejowej z blokiem ...