Wybierz typ samochodu marki Q5 (8RB)
- 2.0 TDI 136KM
- 2.0 TDI quattro 136KM
- 2.0 TDI 143KM
- 2.0 TDI quattro 143KM
- 2.0 TDI 150KM
- 2.0 TDI quattro 150KM
- 2.0 TDI quattro 163KM
- 2.0 TDI quattro 170KM
- 2.0 TDI quattro 177KM
- 2.0 TFSI quattro 180KM
- 2.0 TDI quattro 190KM
- 2.0 TDI 190KM
- 2.0 TFSI Hybrid quattro 211KM
- 2.0 TFSI quattro 211KM
- 3.0 TDI quattro 211KM
- 2.0 TFSI quattro 220KM
- 2.0 TFSI quattro 224KM
- 2.0 TFSI quattro 230KM
- 3.0 TDI quattro 240KM
- 3.0 TDI quattro 245KM
- 3.0 TDI quattro 250KM
- 3.0 TDI quattro 258KM
- 3.2 FSI quattro 270KM
- 3.0 TFSI quattro 272KM
- SQ5 TDI quattro 313KM
- SQ5 TDI quattro 326KM
- SQ5 TDI quattro 340KM
- SQ5 TFSI quattro 354KM
Artykuły powiązane
- Wycieki oleju z silnika. Jakie mogę być przyczyny podobnej awarii?
- Głośna praca silnika. Co może być przyczyną hałasu przy pracującym motorze samochodu?
- Wysokie spalanie paliwa w silniku diesla? Poznaj 4 przyczyny tego problemu i sposoby ich usunięcia
- Zapiekające się pierścienie tłokowe w silnikach 1.6 MPI? To może być przyczyną zwiększonego poboru oleju samochodowego
- „Zajączkowanie” i „kangurowanie” samochodów z silnikami 1.5 TSI. Czy aktualizacja oprogramowania okazała się być wystarczającym rozwiązaniem tego problemu?
- Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
- Jak radzić sobie w przypadku pojawienia się błędu P0697? Co może być jego przyczyną i dlaczego warto sprawdzić wszystkie powody?
Auto części zamienne Ajusa
Głównym produktem z jakiego rozpoznawalna jest firma Ajusa są uszczelki samochodowe, które dostarczane są na pierwszy montaż m.in. do samochodów Renault oraz grupy Volkswagena. W branży motoryzacyjnej firma Ajusa obecna jest od 1972 roku. W 1980 roku stworzono oficjalny katalog przedsiębiorstwa i rozpoczęto sprzedaż części Ajusa w Europie. W 1982 roku dostarczono pierwsze uszczelnienia do koncernu Renault, a dwa lata później do samochodów ...
Części samochodowe do Audi Q5 I pierwszej generacji
Miska olejowa silnika to element zamykający blok jednostki napędowej od dołu. Spełnia ona rolę zbiornika oleju, do którego ścieka olej przepompowany przez pompę oleju poprzez magistralę olejową silnika. Bardzo istotne jest, by połączenie miski olejowej z blokiem ...