Wybierz model samochodu marki Citroën
- AX (ZA-_) (1996.11-1997.04)
- BERLINGO (ER_, EC_) od 2021.07
- BERLINGO / BERLINGO FIRST Nadwozie pełne/minivan (M_) (2011.01-2011.12)
- BERLINGO MULTISPACE (B9) od 2017.09
- BERLINGO Nadwozie pełne/minivan (B9) od 2018.01
- BERLINGO Nadwozie pełne/minivan (K9) od 2021.07
- BERLINGO Platforma / podwozie (B9) od 2014.12
- BX (XB-_) (1992.02-1994.12)
- BX Break (XB-_) (1992.02-1994.12)
- C-CROSSER (VU_, VV_) od 2008.08
- C-CROSSER ENTERPRISE (VU_, VV_) od 2009.01
- C-ELYSEE (DD_) od 2018.05
- C1 (PM_, PN_) (2005.06-2014.09)
- C1 II (PA_, PS_) od 2018.06
- C15 Kombi (1991.05-1996.07)
- C15 Nadwozie pełne/minivan (VD_) (2000.12-2005.12)
- C2 (JM_) (2006.10-2009.12)
- C2 ENTERPRISE (JG_) (2006.09-2009.12)
- C25 Autobus (280_, 290_) (1992.04-1994.02)
- C25 Platforma / podwozie (280_, 290_) (1991.10-1994.01)
- C25 Skrzynia (280_, 290_) (1991.02-1994.03)
- C3 AIRCROSS II (2R_, 2C_) od 2020.10
- C3 I (FC_, FN_) (2008.09-2009.12)
- C3 II (SC_) od 2015.04
- C3 III (SX) od 2017.02
- C3 PICASSO (SH_) od 2013.01
- C3 Pluriel (HB_) od 2004.04
- C35 Platforma / podwozie (1980.02-1994.01)
- C4 AIRCROSS od 2012.05
- C4 CACTUS od 2018.09
- C4 GRAND PICASSO I (UA_) (2009.07-2013.08)
- C4 GRAND PICASSO II (DA_, DE_) od 2015.01
- C4 I (LC_) (2007.09-2008.07)
- C4 I sedan (2010.04-2012.11)
- C4 II (NC_) (2015.02-2017.12)
- C4 III (BA_, BB_, BC_) od 2021.04
- C4 PICASSO I nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (UD_) (2009.07-2013.08)
- C4 PICASSO II od 2016.04
- C4 SPACETOURER (3D_) od 2018.05
- C4 coupe (LA_) (2006.10-2007.12)
- C5 AIRCROSS od 2019.09
- C5 I (DC_) (2001.05-2004.08)
- C5 I Break (DE_) (2003.09-2004.08)
- C5 II (RC_) od 2006.05
- C5 II Break (RE_) od 2006.05
- C5 III (RD_) od 2015.03
- C5 III Break (RW_) od 2015.03
- C6 (TD_) (2009.06-2010.12)
- C8 (EA_, EB_) od 2007.06
- CX I (MA) (1984.06-1985.08)
- CX I Break (MA) (1983.07-1985.08)
- CX II (1987.01-1992.12)
- CX II Break (1987.01-1992.12)
- DS3 (SA_) (2014.10-2015.06)
- DS3 kabriolet (2014.03-2015.07)
- DS4 (NX_) (2012.08-2015.07)
- DS5 (2013.11-2015.07)
- EVASION nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (22, U6) (2000.05-2002.07)
- GRAND C4 SPACETOURER (3A_, 3E_) od 2018.05
- JUMPER Autobus od 2010.07
- JUMPER Autobus (230P) (1999.01-2002.04)
- JUMPER Autobus (244, Z_) od 2003.02
- JUMPER Platforma / podwozie od 2010.07
- JUMPER Platforma / podwozie (230) (2000.09-2002.04)
- JUMPER Platforma / podwozie (244) od 2004.05
- JUMPER Skrzynia od 2021.07
- JUMPER Skrzynia (230L) (2001.11-2002.04)
- JUMPER Skrzynia (244) od 2004.05
- JUMPY (U6U_) (2000.04-2006.12)
- JUMPY (VF7) (2010.07-2016.03)
- JUMPY Autobus (V_) od 2019.12
- JUMPY Platforma / podwozie (2011.07-2016.03)
- JUMPY Platforma / podwozie (BU_, BV_, BW_, BX_) (2000.11-2006.10)
- JUMPY Platforma / podwozie (V_) od 2016.09
- JUMPY Skrzynia (2010.07-2016.03)
- JUMPY Skrzynia (BS_, BT_, BY_, BZ_) (2002.01-2006.10)
- JUMPY Skrzynia (V_) od 2021.08
- NEMO Nadwozie pełne/minivan (AA_) od 2016.02
- NEMO nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) od 2010.10
- SAXO (S0, S1) (2001.07-2004.04)
- SAXO Hatchback van (S3_) (2001.07-2003.06)
- SPACETOURER Autobus (V_) od 2019.12
- VISA (1986.06-1991.03)
- VISA kabriolet (1983.03-1988.10)
- XANTIA (X1_, X2_) (1999.03-2003.04)
- XANTIA Break (X1_, X2_) (1999.03-2003.04)
- XANTIA nadwozie zamknięte / kombi (X2_) (1999.06-2003.04)
- XM (Y3) (1992.09-1994.06)
- XM (Y4) (1997.04-2000.10)
- XM Break (Y3) (1992.09-1994.04)
- XM Break (Y4) (1997.04-2000.10)
- XSARA (N1) (2003.01-2005.03)
- XSARA Break (N2) (2003.01-2005.08)
- XSARA Nadwozie pełne / liftback (N3_) (2000.09-2005.03)
- XSARA PICASSO (N68) (2005.06-2006.09)
- XSARA coupe (N0) (2003.01-2005.03)
- XSARA nadwozie zamknięte / kombi (1999.06-2005.08)
- ZX (N2) (1996.09-1997.10)
- ZX Break (N2) (1996.06-1998.02)
Artykuły powiązane
- Wycieki oleju z silnika. Jakie mogę być przyczyny podobnej awarii?
- Głośna praca silnika. Co może być przyczyną hałasu przy pracującym motorze samochodu?
- Wysokie spalanie paliwa w silniku diesla? Poznaj 4 przyczyny tego problemu i sposoby ich usunięcia
- Zapiekające się pierścienie tłokowe w silnikach 1.6 MPI? To może być przyczyną zwiększonego poboru oleju samochodowego
- „Zajączkowanie” i „kangurowanie” samochodów z silnikami 1.5 TSI. Czy aktualizacja oprogramowania okazała się być wystarczającym rozwiązaniem tego problemu?
- Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
- Jak radzić sobie w przypadku pojawienia się błędu P0697? Co może być jego przyczyną i dlaczego warto sprawdzić wszystkie powody?
Zamienne części samochodowe do Citroena
Dobrej jakości części samochodowe muszą przede wszystkim spełniać wszelkie wymagania konstrukcyjne oraz posiadać niezbędne atesty i homologacje gwarantujące odpowiednią jakość, bezpieczeństwo użytkowania oraz przyjazność dla środowiska naturalnego. Proponowane przez nas auto części Citroen to najwyższa ...
Kolektor dolotowy to bardzo ważna część samochodu, która odpowiada za doprowadzanie powietrza do cylindrów. Podzespół ten wykonuje istotną pracę i zwykle nie jest zbyt awaryjny. Znacznie częściej zdarza się jednak, że uszkodzona zostaje uszczelka kolektora dolotowego. Jej nieszczelność może powodować poważne problemy, dlatego warto wymienić ją od razu po zauważeniu niepokojących sygnałów. Jak jednak rozpoznać, że uszczelka kolektora ssącego jest ...