Wybierz model samochodu marki Suzuki
- ALTO VI (FF) (2004.09-2008.12)
- ALTO VII (GF) od 2009.04
- BALENO (EG) (1998.04-2002.05)
- BALENO (FW, EW) od 2016.02
- BALENO Kombi (EG) (1998.04-2002.05)
- BALENO liftback (EG) (1998.04-2002.05)
- CARRY Autobus (0S) (1981.03-1985.03)
- CARRY Platforma / podwozie (0S) (1980.11-1985.03)
- CARRY Platforma / podwozie (FD, DA5_T, DA6_T) (2000.10-2004.09)
- CARRY Skrzynia (0S) (1980.11-1985.10)
- CARRY Skrzynia (FD) od 2000.03
- CELERIO (LF) od 2014.03
- FORENZA sedan (2003.09-2005.12)
- GRAND VITARA I (FT, HT) (2003.09-2006.08)
- GRAND VITARA I samochód terenowy otwarty (GT) (1998.03-2003.07)
- GRAND VITARA II (JT, TE, TD) (2009.01-2015.02)
- IGNIS I (FH) (2003.12-2005.12)
- IGNIS II (MH) od 2003.09
- IGNIS III (MF) od 2020.04
- JIMNY samochód terenowy otwarty (SN) od 2013.03
- JIMNY samochód terenowy zamknięty (SN) od 2014.05
- KIZASHI (FR) od 2010.10
- LIANA (ER, RH_) (2005.01-2007.12)
- LIANA liftback (2005.01-2007.12)
- LJ80 (OL) (1980.01-1984.01)
- SAMURAI samochód terenowy otwarty (SJ_) (2000.09-2004.12)
- SAMURAI samochód terenowy zamknięty (SJ_) (2000.09-2004.12)
- SJ410 (1981.09-1988.12)
- SJ410 Cabrio (OS) (1981.09-1991.07)
- SJ413 (OS) (1986.08-1990.08)
- SPLASH (EX) od 2010.09
- SUPER CARRY Autobus (ED) (1994.09-1999.03)
- SWIFT I (AA) (1986.08-1989.03)
- SWIFT II liftback (EA, MA) (2001.06-2003.12)
- SWIFT II sedan (AH, AJ) (1994.01-2001.05)
- SWIFT III (MZ, EZ) (2008.09-2010.12)
- SWIFT IV (FZ, NZ) od 2012.01
- SWIFT V (AZ) od 2020.03
- SWIFT kabriolet (SF413) (1991.09-1996.10)
- SX4 (EY, GY) (2010.11-2015.12)
- SX4 S-CROSS (JY) od 2019.08
- SX4 sedan (GY, RW) (2007.10-2011.12)
- VITARA (ET, TA, TD) (1996.12-1998.03)
- VITARA (LY) od 2019.07
- VITARA Cabrio (ET, TA) (1996.12-1999.03)
- WAGON R+ liftback (EM) (1999.04-2000.10)
- WAGON R+ liftback (MM) (2005.01-2008.12)
- X-90 (EL) (1995.09-1997.12)
Artykuły powiązane
- Wycieki oleju z silnika. Jakie mogę być przyczyny podobnej awarii?
- Głośna praca silnika. Co może być przyczyną hałasu przy pracującym motorze samochodu?
- Wysokie spalanie paliwa w silniku diesla? Poznaj 4 przyczyny tego problemu i sposoby ich usunięcia
- Zapiekające się pierścienie tłokowe w silnikach 1.6 MPI? To może być przyczyną zwiększonego poboru oleju samochodowego
- „Zajączkowanie” i „kangurowanie” samochodów z silnikami 1.5 TSI. Czy aktualizacja oprogramowania okazała się być wystarczającym rozwiązaniem tego problemu?
- Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
- Jak radzić sobie w przypadku pojawienia się błędu P0697? Co może być jego przyczyną i dlaczego warto sprawdzić wszystkie powody?
Zamienne części samochodowe do Suzuki
Suzuki to kolejny przedstawiciel japońskich producentów motoryzacyjnych oferujący samochody o wysokiej jakości i niezawodności wykonania. Niestety, nawet tak dobre samochody nie ustrzegą się normalnej eksploatacji auto części. Aby zapewnić autu długą żywotność oraz niezawodność nawet w najtrudniejszych warunkach drogowych, ...
Kolektor dolotowy to bardzo ważna część samochodu, która odpowiada za doprowadzanie powietrza do cylindrów. Podzespół ten wykonuje istotną pracę i zwykle nie jest zbyt awaryjny. Znacznie częściej zdarza się jednak, że uszkodzona zostaje uszczelka kolektora dolotowego. Jej nieszczelność może powodować poważne problemy, dlatego warto wymienić ją od razu po zauważeniu niepokojących sygnałów. Jak jednak rozpoznać, że uszczelka kolektora ssącego jest ...