Wybierz model samochodu marki Fiat
- BRAVA (182_) (2000.10-2001.10)
- BRAVO I (182_) (2000.10-2001.10)
- TEMPRA (159_) (1994.10-1996.08)
- TEMPRA S.W. (159_) (1994.10-1996.08)
- TIPO (160_) (1994.10-1995.10)
Artykuły powiązane
- Sprzęgło DSG, jego budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?
- Zamarznięte sprzęgło i skrzynia biegów. Czy to w ogóle możliwe? Jak się uchronić przed tego typu problemami?
- Tłumiki drgań skrętnych w tarczach sprzęgła. Do czego służą, dlaczego się psują i jak można je naprawić?
- Dlaczego sprzęgło hałasuje? Co może być przyczyną głośnej pracy sprzęgła i w jaki sposób należy w takich przypadkach postępować?
- Kiedy sprzęgło przestaje się wysprzęglać. Jak rozpoznać nadchodzące problemy? Co je powoduje i jak należy sobie z nimi radzić?
- Sprzęgło zaczęło się ślizgać? Jak rozpoznać, że to właśnie sprzęgło i co zrobić, kiedy pojawi się ten problem?
- Jak rozpoznać objawy zużytego wysprzęglika? Czym różnią się od objawów zużytej pompki sprzęgła?
Auto części zamienne Original Imperium
Original Imperium występujący pod marką handlową Impergom jest włoskim dystrybutorem części samochodowych z metalu, gumy i kauczuku. Na rynku motoryzacyjnym istnieje od 1976 roku, współpracując z wieloma producentami i dostawcami części zamiennych do różnych modeli pojazdów. Części samochodowe Original Imperium dystrybuowane przez Impergom przeznaczone są do montażu w samochodach osobowych i dostawczych produkcji europejskiej, azjatyckiej i ...
Zamienne części samochodowe do Fiata
Oferta modeli Fiata jest bardzo bogata i zróżnicowana. Podobnie jest z naszą ofertą części do Fiata, w której znajdują się produkty posiadające niezbędne atesty oraz homologacje, potwierdzające ich wysoką jakość w zakresie bezpieczeństwa, niezawodności oraz ochrony środowiska naturalnego. Wszystkie auto części ...
Drgania skrętne w samochodowych układach napędowych objawia się najczęściej hałaśliwą pracą podzespołów układu przeniesienia napędu (np. uderzenia i klekotanie zębów kół zębatych), czego efektem może być szybsze ich zużycie. Aby temu zapobiec wykorzystuje się wielostopniowy tłumik drgań skrętnych.
O tym, że drgania skrętne w układzie przeniesienia napędu można skutecznie ograniczyć wiedziano już w latach 30-tych XX wieku. Chciano ...