Wybierz model samochodu marki Citroën
- BERLINGO / BERLINGO FIRST Nadwozie pełne/minivan (M_) (2011.01-2011.12)
- C5 I (DC_) (2001.05-2004.08)
- C5 I Break (DE_) (2003.09-2004.08)
- C5 II (RC_) od 2006.05
- C5 II Break (RE_) od 2006.05
- C5 III (RD_) od 2015.03
- C5 III Break (RW_) od 2015.03
- C6 (TD_) (2009.06-2010.12)
- C8 (EA_, EB_) od 2007.06
- EVASION nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (22, U6) (2000.05-2002.07)
- JUMPY (U6U_) (2000.04-2006.12)
- JUMPY Platforma / podwozie (BU_, BV_, BW_, BX_) (2000.11-2006.10)
- JUMPY Skrzynia (BS_, BT_, BY_, BZ_) (2002.01-2006.10)
- XANTIA (X1_, X2_) (1999.03-2003.04)
- XANTIA Break (X1_, X2_) (1999.03-2003.04)
- XM (Y3) (1992.09-1994.06)
- XM (Y4) (1997.04-2000.10)
- XM Break (Y3) (1992.09-1994.04)
- XM Break (Y4) (1997.04-2000.10)
- XSARA (N1) (2003.01-2005.03)
- XSARA Break (N2) (2003.01-2005.08)
- XSARA Nadwozie pełne / liftback (N3_) (2000.09-2005.03)
- XSARA coupe (N0) (2003.01-2005.03)
- XSARA nadwozie zamknięte / kombi (1999.06-2005.08)
- ZX (N2) (1996.09-1997.10)
- ZX Break (N2) (1996.06-1998.02)
Auto części zamienne Autex
AUTEX to jedna z największych firm zajmujących się produkcją oraz dystrybucją części zamiennych do samochodów wielu popularnych marek. Marka powstała w 2006 roku, a jej zakłady produkcyjne znajdują się w Kalifornii w Stanach Zjednoczonych. Firma dzięki przywiązaniu do jakości, dbaniu o potrzeby klienta oraz zastosowaniu podczas produkcji najnowocześniejszych technologii szybko się rozwinęła i stale poszerza swoją ofertę o nowe produkty, odpowiednie nawet do nowoczesnych ...
Zamienne części samochodowe do Citroena
Dobrej jakości części samochodowe muszą przede wszystkim spełniać wszelkie wymagania konstrukcyjne oraz posiadać niezbędne atesty i homologacje gwarantujące odpowiednią jakość, bezpieczeństwo użytkowania oraz przyjazność dla środowiska naturalnego. Proponowane przez nas auto części Citroen to najwyższa ...
Koło pasowe wyposażone w tłumik drgań skrętnych paska to nic innego jak koło pasowe wału korbowego posiadające gumowy element tłumiący pomiędzy dwiema głównymi częściami metalowymi. Ma ono na celu tłumić wibracje pochodzące z wału korbowego, co wpływa na płynniejsze działanie całego układu napędowego. Tłumik drgań paska zmniejsza wibracje powstające podczas pracy napędu paska wieloklinowego.