Tarcze hamulcowe TRW - Fiat CROMA (194_) 1.9 D Multijet (194AXC1B, 194AXC12)

Liczba produktów dla wybranego samochodu: 3
Sortuj:
Widok:   
z 1

Tarcza hamulcowa TRW DF4284

132,00 zł z VAT
Typ tarczy hamulcowejWentylowany Grubość tarczy hamulcowej [mm]20 Minimalna grubość [mm]18 Średnica otworu centrującego [mm]65,5 Wysokość [mm]41,5 Ilość otworów7 Wymiar gwintu14,2 Średnica otworu [mm]110 KolorCzarny PowierzchniaLakierowany Średnica zewnętrzna [mm]292 z tyłu Jednostka: szt. Kod: DF4284 Producent części: TRW

Tarcza hamulcowa TRW DF4293

154,00 zł z VAT
Typ tarczy hamulcowejWentylowany Grubość tarczy hamulcowej [mm]25 Minimalna grubość [mm]22 Ilość otworów7 Wysokość [mm]42,1 Średnica otworu centrującego [mm]70 Wymiar gwintu14,2 Średnica otworu [mm]110 KolorCzarny PowierzchniaLakierowany Oznaczenie kontrolneE190R-02 C0176/0448 Średnica zewnętrzna [mm]285 z przodu Jednostka: szt. Kod: DF4293 Producent części: TRW

Tarcza hamulcowa TRW DF4475

192,00 zł z VAT
Wysokość [mm]44,7 Średnica otworu centrującego [mm]70 Minimalna grubość [mm]26 Grubość tarczy hamulcowej [mm]28 Średnica otworu [mm]110 Wymiar gwintu14,2 Ilość otworów7 Typ tarczy hamulcowejWentylowany PrzetwarzanieWysoko nawęglany KolorCzarny PowierzchniaLakierowany Średnica zewnętrzna [mm]304,8 Oznaczenie kontrolneE1 90R-02 C0176/0650 z przodu Jednostka: szt. Kod: DF4475 Producent części: TRW
Wysyłka od ręki! ?

Części samochodowe do Fiata Croma 194

Fiat Croma to jedno z najmniej docenionych kombi w historii światowej motoryzacji. Samochód zaliczany do klasy średniej (segment D) był po raz pierwszy produkowany w latach 1985-1996. Po dziesięciu latach włoski koncern postanowił reaktywować ten model auta i w 2005 roku ruszyła produkcja nowej generacji Fiata Croma. Za projekt samochodu odpowiedzialny był sam Giorgetto Giugiaro, a „Croma” w języku włoskim oznacza ósemkę, jedną z nut zapisu muzycznego. Pierwszy Fiat Croma ...
Szukaj części do Fiat CROMA (194_)
Tarcze Hamulcowe w iParts.pl!

Tarcze hamulcowe

Od blisko 70 lat samochodowe tarcze hamulcowe ewoluują, sukcesywnie wypierając z użytku starsze rozwiązania bębnowe. Pierwotnie wykorzystywano tarcze pełne, później pojawiły się tarcze wentylowane, a następnie także ...

Sprawdź Tarcze hamulcowe