Wybierz typ samochodu marki 5 Sedan (E60)
- 520 d 150KM
- 520 i 156KM
- 525 d 163KM
- 520 i 163KM
- 520 d 163KM
- 520 i 170KM
- 520 i 170KM
- 520 d 177KM
- 523 i 177KM
- 525 d 177KM
- 523 i 190KM
- 523 i 190KM
- 525 i 192KM
- 525 xd 197KM
- 525 d 197KM
- 525 d xDrive 197KM
- 525 i 211KM
- 525 i 211KM
- 530 d 211KM
- 525 i 218KM
- 525 xi 218KM
- 525 xi 218KM
- 525 i xDrive 218KM
- 525 i 218KM
- 530 d 218KM
- 530 d 231KM
- 530 xd 231KM
- 530 i 231KM
- 528 i 234KM
- 530 d xDrive 235KM
- 530 xd 235KM
- 530 d 235KM
- 530 xi 258KM
- 530 i 258KM
- 530 xi 272KM
- 530 i 272KM
- 530 xi 272KM
- 535 d 272KM
- 530 i 272KM
- 530 i xDrive 272KM
- 535 d 286KM
- 540 i 299KM
- 540 i 306KM
- 545 i 333KM
- 550 i 367KM
Artykuły powiązane
- 10% na części układu hamulcowego
- Ile kosztuje wymiana tarcz hamulcowych u mechanika w 2023? Skąd biorą się różnice w cenach pomiędzy poszczególnymi przypadkami?
- Jakie klucze będą Wam potrzebne do wymiany klocków hamulcowych? Niezbędne narzędzia do naprawy hamulców
- Dolewanie płynu hamulcowego w samochodzie. Jak sprawdzić jego poziom? Gdzie uzupełniać? Co zrobić w przypadku nagłego ubytku?
- Czym powinniście się kierować przy wyborze tarcz hamulcowych do mocnych, usportowionych samochodów
- Skąd się bierze korozja na tarczach hamulcowych? Czy rdza oznacza ich słabą jakość? Jak radzić sobie z rdzewiejącymi tarczami?
- Czym jest docieranie nowych tarcz hamulcowych? Czy rodzaj tarcz ma znaczenie dla samego procesu? Ekspert iParts.pl odpowiada
Części samochodowe do BMW 5 E60
BMW E60 to samochód z Serii 5 produkowany od 2003 roku. Jest on następcą modelu E39, od którego różnił się w znaczącym stopniu, szczególnie w oczy rzucał się brak charakterystycznej sportowej sylwetki. Jest to samochód, który swoim kształtem i stylem zrywa z utrzymywaną dotychczas tradycją Serii 5. Nadwozie to przede wszystkim ostre linie połączone z łagodnymi przetłoczeniami, które nadają E60 jedyny i niepowtarzalny charakter. Wewnątrz samochód również częstuje nas ...
Szukaj części do Bmw 5 (E60)
Tarcze Hamulcowe w iParts.pl!
Od blisko 70 lat samochodowe tarcze hamulcowe ewoluują, sukcesywnie wypierając z użytku starsze rozwiązania bębnowe. Pierwotnie wykorzystywano tarcze pełne, później pojawiły się tarcze wentylowane, a następnie także ...