Wybierz typ samochodu marki A6 C5 (4B2)
- 1.9 TDI 110KM
- 1.9 TDI 115KM
- 1.8 116KM
- 1.8 125KM
- 1.9 TDI 130KM
- 2.0 130KM
- 2.4 136KM
- 1.8 T quattro 150KM
- 2.5 TDI 150KM
- 2.5 TDI quattro 150KM
- 1.8 T 150KM
- 2.5 TDI 155KM
- 2.4 156KM
- 2.4 quattro 156KM
- 2.4 quattro 163KM
- 2.4 163KM
- 2.5 TDI 163KM
- 2.4 quattro 165KM
- 2.4 165KM
- 2.4 quattro 170KM
- 2.4 170KM
- 2.5 TDI quattro 180KM
- 1.8 T quattro 180KM
- 2.5 TDI 180KM
- 2.8 180KM
- 1.8 T 180KM
- 2.8 quattro 190KM
- 2.8 190KM
- 2.8 quattro 193KM
- 2.8 193KM
- 3.0 quattro 218KM
- 3.0 218KM
- 3.0 quattro 220KM
- 3.0 220KM
- 2.7 T 230KM
- 2.7 T quattro 230KM
- 2.7 T quattro 250KM
- 3.7 quattro 260KM
- 3.7 260KM
- 4.2 quattro 299KM
- S6 quattro 340KM
- RS6 quattro 450KM
Artykuły powiązane
- 10% na części układu hamulcowego
- Ile kosztuje wymiana tarcz hamulcowych u mechanika w 2023? Skąd biorą się różnice w cenach pomiędzy poszczególnymi przypadkami?
- Jakie klucze będą Wam potrzebne do wymiany klocków hamulcowych? Niezbędne narzędzia do naprawy hamulców
- Dolewanie płynu hamulcowego w samochodzie. Jak sprawdzić jego poziom? Gdzie uzupełniać? Co zrobić w przypadku nagłego ubytku?
- Czym powinniście się kierować przy wyborze tarcz hamulcowych do mocnych, usportowionych samochodów
- Skąd się bierze korozja na tarczach hamulcowych? Czy rdza oznacza ich słabą jakość? Jak radzić sobie z rdzewiejącymi tarczami?
- Czym jest docieranie nowych tarcz hamulcowych? Czy rodzaj tarcz ma znaczenie dla samego procesu? Ekspert iParts.pl odpowiada
Auto części zamienne Master Sport
Marka MASTER-SPORT należy do niemieckiej firmy Master-Sport-Automobiltechnik (MS) GmbH, której główna siedziba znajduje się w stolicy Bawarii, Monachium (Niemcy). Firma projektuje, produkuje oraz dystrybuuje wysokiej klasy części samochodowe firmy MASTER-SPORT zarówno na rynek pierwotny, jak i wtórny.
Marka MASTER-SPORT posiada w swej ofercie szeroką gamę standardowych grup produktów do samochodów europejskich, a także programy specjalne części zamiennych ...
Cześci samochodowe do Audi A6 4B2, C5
Od blisko 70 lat samochodowe tarcze hamulcowe ewoluują, sukcesywnie wypierając z użytku starsze rozwiązania bębnowe. Pierwotnie wykorzystywano tarcze pełne, później pojawiły się tarcze wentylowane, a następnie także ...