Tarcze hamulcowe LPR - Dacia SANDERO II 1.5 dCi

Liczba produktów dla wybranego samochodu: 2
Sortuj:
Widok:   
z 1

Tarcza hamulcowa LPR R1062V

106,00 zł z VAT
Wysokość [mm]44 Średnica zewnętrzna [mm]258 Średnica otworu centrującego [mm]61 Ilość otworów4 Typ tarczy hamulcowejWentylowana wewnętrznie Grubość tarczy hamulcowej [mm]22 Minimalna grubość [mm]19,8 z przodu Jednostka: szt. Kod: R1062V Producent części: LPR

Tarcza hamulcowa LPR R1062VR

Typ tarczy hamulcowejWentylowana wewnętrznie Średnica zewnętrzna [mm]258 Wysokość [mm]44 Grubość tarczy hamulcowej [mm]22 Ilość otworów4 PowierzchniaPokryty dodatkową warstwą Średnica otworu centrującego [mm]61 System hamulcowyTEVES z przodu Kod: R1062VR Producent części: LPR

Auto części zamienne LPR

Firma LPR Brakes powstała w 1952 roku we Włoszech. W pierwszych latach swojej obecności na rynku LPR był niewielkim zakładem specjalizującym się w produkcji hydraulicznych komponentów układów hamulcowych na potrzeby wyposażenia oryginalnego. Niespełna dwadzieścia lat później warsztat ten przerodził się w światowej sławy producenta producenta tworzącego części samochodowe LPR, w tym przede wszystkim części układu ...

Szukaj cześci LPR

Części samochodowe do Dacia Sandero II drugiej generacji

Druga generacja Dacii Sandero pojawiła się na rynku w 2012 roku. Bardzo szybko zaczęła cieszyć się dużym zainteresowaniem wśród potencjalnych kupujących. Dacia znów postawiła na przystępną cenę swojego modelu, czym zjednała sobie szerokie grono odbiorców. Nowa Dacia Sandero została zbudowana na płycie podłogowej Nissana. Jej design bardzo mocno nawiązywał do nowego nurtu, który dało się wyczuć wśród pozostałych modeli tego rumuńskiego producenta. Dacia Sandero ...
Szukaj części do Dacia SANDERO II
Tarcze Hamulcowe w iParts.pl!

Tarcze hamulcowe

Od blisko 70 lat samochodowe tarcze hamulcowe ewoluują, sukcesywnie wypierając z użytku starsze rozwiązania bębnowe. Pierwotnie wykorzystywano tarcze pełne, później pojawiły się tarcze wentylowane, a następnie także ...

Sprawdź Tarcze hamulcowe