Wybierz typ samochodu marki TUCSON (TL, TLE)
- 1.6 CRDi 116KM
- 1.7 CRDi 116KM
- 1.6 CRDi Napęd na wszystkie koła 116KM
- 1.6 CRDi hybrid 48V 116KM
- 1.6 GDi 132KM
- 1.6 CRDi 136KM
- 1.6 CRDi Napęd na wszystkie koła 136KM
- 2.0 CRDi 136KM
- 1.6 CRDi hybrid 48V 136KM
- 1.6 CRDi hybrid 48V Napęd na wszystkie koła 136KM
- 2.0 CRDi Napęd na wszystkie koła 136KM
- 1.7 CRDi 141KM
- 2.0 CVVT Napęd na wszystkie koła 150KM
- 2.0 Napęd na wszystkie koła 155KM
- 2.0 155KM
- 1.6 T-GDi 177KM
- 1.6 T-GDi Napęd na wszystkie koła 177KM
- 2.4 GDI Napęd na wszystkie koła 184KM
- 2.0 CRDi 185KM
- 2.0 CRDi Hybrid 48V Napęd na wszystkie koła 185KM
- 2.0 CRDi Napęd na wszystkie koła 185KM
Artykuły powiązane
- Jaki smar do prowadnic i zacisków hamulcowych wybrać? Czym warto smarować te elementy układu hamulcowego?
- 10% na części układu hamulcowego
- Ile kosztuje wymiana tarcz hamulcowych u mechanika w 2023? Skąd biorą się różnice w cenach pomiędzy poszczególnymi przypadkami?
- Jakie klucze będą Wam potrzebne do wymiany klocków hamulcowych? Niezbędne narzędzia do naprawy hamulców
- Dolewanie płynu hamulcowego w samochodzie. Jak sprawdzić jego poziom? Gdzie uzupełniać? Co zrobić w przypadku nagłego ubytku?
- Czym powinniście się kierować przy wyborze tarcz hamulcowych do mocnych, usportowionych samochodów
- Skąd się bierze korozja na tarczach hamulcowych? Czy rdza oznacza ich słabą jakość? Jak radzić sobie z rdzewiejącymi tarczami?
Części samochodowe do Hyundaia Tucson 3 (TL, TLE) trzeciej generacji
Hyundai Tucson to samochód osobowy typu SUV zaliczany do klasy kompaktowej. Samochód jest produkowany od 2004 roku. W 2020 roku pojawiła się czwarta generacja tego modelu.
Hyundai Tucson powstał w roku 2004 jako brat bliźniak modelu Kii Sportage II-generacji. Nazwę „Tucson” zapożyczono od amerykańskiego miasta w stanie Arizona. Na wielu rynkach, w tym również w Polsce, druga generacja tego samochodu była oferowana pod nazwą ix35. Powrót do pierwotnej nazwy przy okazji ...
Szukaj części do Hyundai TUCSON (TL, TLE)
Tarcze Hamulcowe w iParts.pl!
Od blisko 70 lat samochodowe tarcze hamulcowe ewoluują, sukcesywnie wypierając z użytku starsze rozwiązania bębnowe. Pierwotnie wykorzystywano tarcze pełne, później pojawiły się tarcze wentylowane, a następnie także ...