Wybierz typ samochodu marki A5 Sportback (8TA)
- 2.0 TDI 136KM
- 2.0 TDI 143KM
- 1.8 TFSI 144KM
- 2.0 TDI 150KM
- 1.8 TFSI 160KM
- 2.7 TDI 163KM
- 2.0 TDI 163KM
- 2.0 TDI 170KM
- 1.8 TFSI 170KM
- 2.0 TDI quattro 170KM
- 2.0 TDI quattro 177KM
- 2.0 TDI 177KM
- 1.8 TFSI 177KM
- 2.0 TFSI 180KM
- 2.0 TDI quattro 190KM
- 2.7 TDI 190KM
- 2.0 TDI 190KM
- 3.0 TDI 204KM
- 2.0 TFSI quattro 211KM
- 2.0 TFSI 211KM
- 3.0 TDI quattro 218KM
- 2.0 TFSI quattro 224KM
- 2.0 TFSI 224KM
- 2.0 TFSI quattro 230KM
- 2.0 TFSI 230KM
- 3.0 TDI quattro 240KM
- 3.0 TDI quattro 245KM
- 3.2 FSI quattro 265KM
- 3.0 TFSI quattro 272KM
- S5 quattro 333KM
Artykuły powiązane
- 10% na części układu hamulcowego
- Ile kosztuje wymiana tarcz hamulcowych u mechanika w 2023? Skąd biorą się różnice w cenach pomiędzy poszczególnymi przypadkami?
- Jakie klucze będą Wam potrzebne do wymiany klocków hamulcowych? Niezbędne narzędzia do naprawy hamulców
- Dolewanie płynu hamulcowego w samochodzie. Jak sprawdzić jego poziom? Gdzie uzupełniać? Co zrobić w przypadku nagłego ubytku?
- Czym powinniście się kierować przy wyborze tarcz hamulcowych do mocnych, usportowionych samochodów
- Skąd się bierze korozja na tarczach hamulcowych? Czy rdza oznacza ich słabą jakość? Jak radzić sobie z rdzewiejącymi tarczami?
- Czym jest docieranie nowych tarcz hamulcowych? Czy rodzaj tarcz ma znaczenie dla samego procesu? Ekspert iParts.pl odpowiada
Części samochodowe do Audi A5 Sportback I pierwszej generacji
Ostatnia dekada to nie tylko wzrost popularności aut segmentu SUV, ale również coraz więc nowych typów nadwozia, takich jak sportback, czy liftback. Auta tego typu stanowią zawsze ciekawą alternatywą dla bardziej popularnych i konwencjonalnych rozwiązań w tym zakresie. Świetnym przykładem takiego auta może być Audi A5 I Sportback, które bardzo szybko zjednało sobie serca wielu kierowców i miłośników marki.
Audi A5 I Sportback to model bazujący w głównej mierze na A4. ...
Szukaj części do Audi A5 Sportback (8TA)
Tarcze Hamulcowe w iParts.pl!
Od blisko 70 lat samochodowe tarcze hamulcowe ewoluują, sukcesywnie wypierając z użytku starsze rozwiązania bębnowe. Pierwotnie wykorzystywano tarcze pełne, później pojawiły się tarcze wentylowane, a następnie także ...