Wybierz typ samochodu marki 3 Coupe (E92)
- 316 i 122KM
- 318 i 143KM
- 320 i 156KM
- 320 d 163KM
- 320 i 163KM
- 320 d xDrive 163KM
- 320 i 170KM
- 320 d xDrive 177KM
- 320 d 177KM
- 320 d xDrive 184KM
- 320 d 184KM
- 323 i 190KM
- 320 d 197KM
- 320 d xDrive 197KM
- 325 d 197KM
- 2.0 197KM
- 320 d 200KM
- 320 d xDrive 200KM
- 325 d 204KM
- 325 i xDrive 204KM
- 325 i 211KM
- 325 d 211KM
- 325 i 218KM
- 325 i xDrive 218KM
- 325 xi 218KM
- 325 xi 218KM
- 325 i 218KM
- 330 xd 231KM
- 330 d 231KM
- 330 d xDrive 245KM
- 330 xd 245KM
- 330 d 245KM
- 330 i 258KM
- 330 i xDrive 272KM
- 330 i 272KM
- 330 xi 272KM
- 330 xi 272KM
- 330 i 272KM
- 335 d 286KM
- 335 xi 306KM
- 335 i 306KM
- 335 i xDrive 306KM
- 335 i 326KM
- 335 xi 326KM
- 335 i xDrive 326KM
Artykuły powiązane
- 10% na części układu hamulcowego
- Ile kosztuje wymiana tarcz hamulcowych u mechanika w 2023? Skąd biorą się różnice w cenach pomiędzy poszczególnymi przypadkami?
- Jakie klucze będą Wam potrzebne do wymiany klocków hamulcowych? Niezbędne narzędzia do naprawy hamulców
- Dolewanie płynu hamulcowego w samochodzie. Jak sprawdzić jego poziom? Gdzie uzupełniać? Co zrobić w przypadku nagłego ubytku?
- Czym powinniście się kierować przy wyborze tarcz hamulcowych do mocnych, usportowionych samochodów
- Skąd się bierze korozja na tarczach hamulcowych? Czy rdza oznacza ich słabą jakość? Jak radzić sobie z rdzewiejącymi tarczami?
- Czym jest docieranie nowych tarcz hamulcowych? Czy rodzaj tarcz ma znaczenie dla samego procesu? Ekspert iParts.pl odpowiada
Auto części zamienne FTE
FTE Automotive jest wiodącym, międzynarodowym producentem elementów układu hamulcowego oraz części sterowania sprzęgłem. Korzenie firmy sięgają roku 1943. W 1954 roku rozpoczęto produkcję i dystrybucję części do hamulców hydraulicznych. W 1970 roku firma po raz pierwszy wzięła udział w Międzynarodowym Salonie Samochodowym we Frankfurcie. Niespełna pięć lat później rozpoczęto seryjną produkcję sprzęgieł. Wraz z rozwojem firmy uruchamiano nowe linie ...
Części samochodowe do BMW E92
Od blisko 70 lat samochodowe tarcze hamulcowe ewoluują, sukcesywnie wypierając z użytku starsze rozwiązania bębnowe. Pierwotnie wykorzystywano tarcze pełne, później pojawiły się tarcze wentylowane, a następnie także ...