Tarcze hamulcowe FOMAR Friction - Fiat PANDA (169_) 1.3 D Multijet 4x4 (169.AXC2A)

Liczba produktów dla wybranego samochodu: 2
Sortuj:
Widok:   
z 1

Tarcza hamulcowa FOMAR FRICTION FO 2008

66,00 zł z VAT
Średnica [mm]240,5 Wysokość [mm]40 Typ tarczy hamulcowejPełny Grubość tarczy hamulcowej [mm]11 Wymiar gwintu13 Minimalna grubość [mm]9,2 KolorCzarny PrzetwarzanieWysoko nawęglany Ilość otworów4 Średnica otworu centrującego [mm]59 Średnica otworu [mm]98 PowierzchniaLakierowany z tyłu Jednostka: szt. Kod: FO2008 Producent części: FOMAR

Tarcza hamulcowa FOMAR FRICTION FO 2534

99,00 zł z VAT
Średnica [mm]257 Wysokość [mm]40,4 Typ tarczy hamulcowejWentylowany Grubość tarczy hamulcowej [mm]22 Wymiar gwintu13 Minimalna grubość [mm]20,2 KolorCzarny Ilość otworów4 Średnica otworu centrującego [mm]59 Średnica otworu [mm]98 PowierzchniaLakierowany z przodu Jednostka: szt. Kod: FO2534 Producent części: FOMAR

Auto części zamienne Fomar Friction

Fomar Friction to firma z długą historią, sięgającą roku 1956. Wtedy jednak przedsiębiorstwo było znane jako Fomar. Od początku działalności producent specjalizuje się w produkcji części układu hamulcowego. Podstawę oferty od zawsze stanowią klocki hamulcowe. Celem przedsiębiorstwa jest maksymalna optymalizacja właściwości tych elementów, poprzez zmniejszanie ścieralności, przy jednoczesnym utrzymaniu wysokiej efektywności działania. Starania firmy należy uznać za ...

Szukaj cześci FOMAR Friction

Sprawdź ofertę części do Fiata Panda

Fiat Panda drugiej generacji (Fiat 169) pojawił się na rynku samochodowym w 2003 roku. Samochód ten jest zdobywcą tytułu Samochodu Roku 2004 i błyskawicznie podbił serca kierowców, dając koncernowi Fiata spore zyski. Konkurencją dla włoskiego auta są m.in.: Ford Fiesta, Dacia Logan. Panda II dostępna była w wersji hatchback (5 drzwi) – w przeciwieństwie do pierwszej wersji miejskiego auta (Fiata Pandy 141a) produkowanej w latach 1980 – 2004, która miała tylko 3-drzwiowe ...
Szukaj części do Fiat PANDA (169_)
Tarcze Hamulcowe w iParts.pl!

Tarcze hamulcowe

Od blisko 70 lat samochodowe tarcze hamulcowe ewoluują, sukcesywnie wypierając z użytku starsze rozwiązania bębnowe. Pierwotnie wykorzystywano tarcze pełne, później pojawiły się tarcze wentylowane, a następnie także ...

Sprawdź Tarcze hamulcowe