Tarcze hamulcowe FERODO - Fiat BRAVO II (198_) 1.9 D Multijet (198AXE1A)

Liczba produktów dla wybranego samochodu: 6
Sortuj:
Widok:   
z 1

Tarcza hamulcowa FERODO DDF066C

226,00 zł z VAT
Wysokość [mm]50 Ciężar [kg]3,62 Typ tarczy hamulcowejPełny Grubość tarczy hamulcowej [mm]10 Minimalna grubość [mm]9 Średnica zewnętrzna [mm]251 Ilość otworów4 Średnica otworu centrującego [mm]59 Moment dokrecenia [Nm]98 PowierzchniaPokryty dodatkową warstwą Jednostka ilościSztuka Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2Ze śrubami Długożć opakowania [cm]27,5 Szerokość opakowania [cm]27,5 Wysokość opakowania [cm]12 z tyłu Jednostka: szt. Kod: DDF066C Producent części: FERODO

Tarcza hamulcowa FERODO DDF067C

261,00 zł z VAT
Wysokość [mm]50 Ciężar [kg]3,72 Typ tarczy hamulcowejPełny Grubość tarczy hamulcowej [mm]10 Minimalna grubość [mm]9 Średnica zewnętrzna [mm]251 Ilość otworów5 Średnica otworu centrującego [mm]59 Moment dokrecenia [Nm]98 PowierzchniaPokryty dodatkową warstwą Jednostka ilościSztuka Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2Ze śrubami Długożć opakowania [cm]27 Szerokość opakowania [cm]27 Wysokość opakowania [cm]10,7 z tyłu Jednostka: szt. Kod: DDF067C Producent części: FERODO

Tarcza hamulcowa FERODO DDF220C

395,00 zł z VAT
Wysokość [mm]44 Ciężar [kg]6,31 Typ tarczy hamulcowejWentylowany Grubość tarczy hamulcowej [mm]22 Minimalna grubość [mm]20,2 Średnica zewnętrzna [mm]284 Ilość otworów4 Średnica otworu centrującego [mm]59 Moment dokrecenia [Nm]98 PowierzchniaPokryty dodatkową warstwą Jednostka ilościSztuka Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2Ze śrubami Długożć opakowania [cm]30 Szerokość opakowania [cm]30 Wysokość opakowania [cm]10,8 z przodu Jednostka: szt. Kod: DDF220C Producent części: FERODO

Tarcza hamulcowa FERODO DDF067

72,00 zł z VAT
Wysokość [mm]50 Ciężar [kg]7,43 Otwór o śr[mm]59 Typ tarczy hamulcowejPełny Grubość tarczy hamulcowej [mm]10 Minimalna grubość [mm]9 Średnica zewnętrzna [mm]251 Ilość otworów5 Średnica otworu centrującego [mm]59 Moment dokrecenia [Nm]98 Średnica otworu [mm]98 Rodzaj połączeniaPudełko Jednostka ilościZestaw Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2Ze śrubami Długożć opakowania [cm]27 Szerokość opakowania [cm]27 Wysokość opakowania [cm]10,7 z tyłu Jednostka: szt. Kod: DDF067 Producent części: FERODO

Tarcza hamulcowa FERODO DDF066

74,00 zł z VAT
Oznaczenie kontrolneR90 homologated Wysokość [mm]50 Ciężar [kg]7,23 Otwór o śr[mm]59 Typ tarczy hamulcowejPełny Grubość tarczy hamulcowej [mm]10 Minimalna grubość [mm]9 Średnica zewnętrzna [mm]251 Ilość otworów4 Średnica otworu centrującego [mm]59 Moment dokrecenia [Nm]98 Średnica otworu [mm]98 Rodzaj połączeniaPudełko Jednostka ilościZestaw Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2Ze śrubami Długożć opakowania [cm]27 Szerokość opakowania [cm]27 Wysokość opakowania [cm]10,7 z tyłu Jednostka: szt. Kod: DDF066 Producent części: FERODO

Tarcza hamulcowa FERODO DDF220

444,00 zł z VAT
Wysokość [mm]44 Ciężar [kg]12,62 Otwór o śr[mm]59 Typ tarczy hamulcowejWentylowany Grubość tarczy hamulcowej [mm]22 Minimalna grubość [mm]20,2 Średnica zewnętrzna [mm]284 Ilość otworów4 Średnica otworu centrującego [mm]59 Moment dokrecenia [Nm]98 Średnica otworu [mm]98 Rodzaj połączeniaPudełko Jednostka ilościZestaw Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2Ze śrubami Długożć opakowania [cm]28,5 Szerokość opakowania [cm]28,5 Wysokość opakowania [cm]10 z przodu Jednostka: szt. Kod: DDF220 Producent części: FERODO

Części samochodowe do Fiata Bravo II

Fiat Bravo II, jak na włoską markę przystało, emanował elegancją i nietuzinkowym designem. To właśnie ten model zastąpił na rynku prawdopodobnie największą porażkę w historii włoskiego koncernu, czyli Fiata Stilo. Model Bravo drugiej generacji, zaliczany do samochodów niższej klasy średniej, wyglądał świetnie, być może dlatego, że stylistykę auta zapożyczono z modelu Grande Punto. Druga generacja Fiata Bravo pojawiła się w 2007 roku na rzymskich targach ...
Szukaj części do Fiat BRAVO II (198_)
Tarcze Hamulcowe w iParts.pl!

Tarcze hamulcowe

Od blisko 70 lat samochodowe tarcze hamulcowe ewoluują, sukcesywnie wypierając z użytku starsze rozwiązania bębnowe. Pierwotnie wykorzystywano tarcze pełne, później pojawiły się tarcze wentylowane, a następnie także ...

Sprawdź Tarcze hamulcowe