Tarcze hamulcowe FEBI BILSTEIN - Citroën XM (Y3) 3.0 V6

Liczba produktów dla wybranego samochodu: 2
Sortuj:
Widok:   
z 1

Tarcza hamulcowa FEBI BILSTEIN 22921

122,00 zł z VAT
Grubość tarczy hamulcowej [mm]26 Liczba otworów do mocowania2 Grubość [mm]48,0 Średnica zewnętrzna [mm]283,0 Średnica otworu [mm]108 PowierzchniaPokryty dodatkową warstwą Typ tarczy hamulcowejWentylowana wewnętrznie Lokalizacja w aucieOś przednia Minimalna grubość [mm]24 Ciężar [kg]5,1 Średnica otworu centrującego [mm]71 Ilość otworów5 z przodu Jednostka: szt. Kod: 22921 Producent części: FEBI BILSTEIN

Tarcza hamulcowa FEBI BILSTEIN 18918

139,00 zł z VAT
Grubość tarczy hamulcowej [mm]22 Felga - ilosć śrub5 Średnica zewnętrzna [mm]276,0 Średnica otworu [mm]108 PowierzchniaNaoliwione Typ tarczy hamulcowejWentylowana wewnętrznie Lokalizacja w aucieOś przednia Ciężar [kg]5,638 Jednostka: szt. Kod: 18918 Producent części: FEBI BILSTEIN

Auto części zamienne Febi Bilstein

Febi Bilstein to jedna z najstarszych firm działających na rynku motoryzacyjnym. Została założona już w 1844 roku i od tego momentu zajmuje się produkcją i dystrybucją części zamiennych. Przedsiębiorstwo w głównej mierze znane jest z tworzenia wysokiej jakości elementów układu hamulcowego oraz zawieszenia. Sukcesy na rynku motoryzacyjnym umożliwia wykwalifikowany zespół składający się z około 1 300 pracowników oraz niemiecka solidność i ...

Szukaj cześci FEBI BILSTEIN

Części samochodowe do Citroena XM I pierwszej generacji

Citroën XM (Y3) to auto klasy średniej-wyższej. Debiutując w 1989 roku, XM stanowił bezpośredniego następcę modelu Citroën CX. Połączone w całość części Citroen XM ostatni raz wyjechały z fabryki w 2005 roku. Citroën XM (Y3) utrzymany został w futurystycznym stylu, który odzwierciedla ducha marki Citroën. Samochód ten wprowadził wiele innowacji technologicznych, takich jak zaawansowany system zawieszenia hydropneumatycznego Hydractive, który dostosowywał się do ...
Szukaj części do Citroën XM (Y3)
Tarcze Hamulcowe w iParts.pl!

Tarcze hamulcowe

Od blisko 70 lat samochodowe tarcze hamulcowe ewoluują, sukcesywnie wypierając z użytku starsze rozwiązania bębnowe. Pierwotnie wykorzystywano tarcze pełne, później pojawiły się tarcze wentylowane, a następnie także ...

Sprawdź Tarcze hamulcowe