Tarcze hamulcowe FEBI BILSTEIN - Audi A4 B8 (8K2) 2.0 TFSI quattro

Liczba produktów dla wybranego samochodu: 6
Sortuj:
Widok:   
z 1

Tarcza hamulcowa FEBI BILSTEIN 36463

134,00 zł z VAT
Grubość tarczy hamulcowej [mm]12 Ilość otworów5 Liczba otworów do mocowania1 Grubość [mm]36,2 Średnica zewnętrzna [mm]300,0 Średnica otworu [mm]112 PowierzchniaPokryty dodatkową warstwą Typ tarczy hamulcowejPełny Lokalizacja w aucieOś tylna Minimalna grubość [mm]10 Ciężar [kg]5,150 Średnica otworu centrującego [mm]68 Jednostka: szt. Kod: 36463 Producent części: FEBI BILSTEIN

Tarcza hamulcowa FEBI BILSTEIN 36454

167,00 zł z VAT
Stara wersja wykonania Felga - ilosć śrub5 Liczba otworów do mocowania1 Średnica zewnętrzna [mm]330,0 Średnica otworu [mm]112 PowierzchniaPokryty dodatkową warstwą Typ tarczy hamulcowejWentylowana wewnętrznie Lokalizacja w aucieOś tylna Minimalna grubość [mm]20 Średnica otworu centrującego [mm]68 Ciężar [kg]7,955 Dla numeru OE8K0 615 601 C Jednostka: szt. Kod: 36454 Producent części: FEBI BILSTEIN

Tarcza hamulcowa FEBI BILSTEIN 36232

176,00 zł z VAT
Grubość tarczy hamulcowej [mm]25 Ilość otworów5 Liczba otworów do mocowania1 Grubość [mm]52,0 Średnica zewnętrzna [mm]314,0 Średnica otworu [mm]112 PowierzchniaPokryty dodatkową warstwą Typ tarczy hamulcowejWentylowana wewnętrznie Lokalizacja w aucieOś przednia Minimalna grubość [mm]23 Ciężar [kg]8,37 Średnica otworu centrującego [mm]68 Jednostka: szt. Kod: 36232 Producent części: FEBI BILSTEIN

Tarcza hamulcowa FEBI BILSTEIN 43985

182,00 zł z VAT
Grubość tarczy hamulcowej [mm]22 Liczba otworów do mocowania1 Grubość [mm]36,2 Średnica zewnętrzna [mm]330,0 Średnica otworu [mm]112 PowierzchniaPokryty dodatkową warstwą Typ tarczy hamulcowejWentylowana wewnętrznie Lokalizacja w aucieOś tylna Minimalna grubość [mm]20 Średnica otworu centrującego [mm]68 Ciężar [kg]7,52 Felga - ilosć śrub5 Alternatywny zestaw naprawczy36454 Dla numeru OE4H0 615 601 H Jednostka: szt. Kod: 43985 Producent części: FEBI BILSTEIN

Tarcza hamulcowa FEBI BILSTEIN 36231

195,00 zł z VAT
Grubość tarczy hamulcowej [mm]30 Ilość otworów5 Liczba otworów do mocowania1 Grubość [mm]52,1 Średnica zewnętrzna [mm]320,0 Średnica otworu [mm]112 PowierzchniaPokryty dodatkową warstwą Typ tarczy hamulcowejWentylowana wewnętrznie Lokalizacja w aucieOś przednia Minimalna grubość [mm]28 Ciężar [kg]9,75 Średnica otworu centrującego [mm]68 Jednostka: szt. Kod: 36231 Producent części: FEBI BILSTEIN

Tarcza hamulcowa FEBI BILSTEIN 44022

196,00 zł z VAT
Grubość tarczy hamulcowej [mm]30 Liczba otworów do mocowania1 Grubość [mm]52,1 Średnica zewnętrzna [mm]319,8 Średnica otworu [mm]112 PrzetwarzanieWysoko nawęglany PowierzchniaPokryty dodatkową warstwą Typ tarczy hamulcowejWentylowana wewnętrznie Lokalizacja w aucieOś przednia Minimalna grubość [mm]28 Ciężar [kg]10,04 Średnica otworu centrującego [mm]68 Ilość otworów5 Jednostka: szt. Kod: 44022 Producent części: FEBI BILSTEIN

Auto części zamienne Febi Bilstein

Febi Bilstein to jedna z najstarszych firm działających na rynku motoryzacyjnym. Została założona już w 1844 roku i od tego momentu zajmuje się produkcją i dystrybucją części zamiennych. Przedsiębiorstwo w głównej mierze znane jest z tworzenia wysokiej jakości elementów układu hamulcowego oraz zawieszenia. Sukcesy na rynku motoryzacyjnym umożliwia wykwalifikowany zespół składający się z około 1 300 pracowników oraz niemiecka solidność i ...

Szukaj cześci FEBI BILSTEIN

Zamienne części samochodowe do Audi A4 IV

Audi A4, produkowany od 1994 roku, był od zawsze jednym z najpopularniejszych aut swej generacji i jednocześnie jednym z najchętniej kupowanych samochodów w historii niemieckiego producenta. Dotychczas z linii produkcyjnej zjechało ponad 6 mln egzemplarzy modelu A4. Czwarta generacja A-czwórki pojawiła się w 2007 roku podczas frankfurckiego salonu samochodowego. Audi A4 czwartej generacji to samochód osobowy klasy średniej zaliczany do segmentu D premium. Samochód o oznaczeniu B8 ...
Szukaj części do Audi A4 B8 (8K2)
Tarcze Hamulcowe w iParts.pl!

Tarcze hamulcowe

Od blisko 70 lat samochodowe tarcze hamulcowe ewoluują, sukcesywnie wypierając z użytku starsze rozwiązania bębnowe. Pierwotnie wykorzystywano tarcze pełne, później pojawiły się tarcze wentylowane, a następnie także ...

Sprawdź Tarcze hamulcowe