Tarcze hamulcowe FEBI BILSTEIN - Alfa Romeo 166 (936_) 3.0 V6 24V (936A1000, 936A1001)

Liczba produktów dla wybranego samochodu: 2
Sortuj:
Widok:   
z 1

Tarcza hamulcowa FEBI BILSTEIN 14166

85,00 zł z VAT
Grubość tarczy hamulcowej [mm]10 Ilość otworów5 Grubość [mm]51,8 Średnica zewnętrzna [mm]276,0 PowierzchniaPokryty dodatkową warstwą Typ tarczy hamulcowejPełny Lokalizacja w aucieOś tylna Minimalna grubość [mm]9 Ciężar [kg]4,25 Średnica otworu centrującego [mm]59 z tyłu Jednostka: szt. Kod: 14166 Producent części: FEBI BILSTEIN

Tarcza hamulcowa FEBI BILSTEIN 14165

148,00 zł z VAT
Grubość tarczy hamulcowej [mm]28 Grubość [mm]47,3 Średnica zewnętrzna [mm]310,0 PowierzchniaPokryty dodatkową warstwą Typ tarczy hamulcowejWentylowana wewnętrznie Lokalizacja w aucieOś przednia Ciężar [kg]8,6 Ilość otworów5 z przodu Jednostka: szt. Kod: 14165 Producent części: FEBI BILSTEIN

Auto części zamienne Febi Bilstein

Febi Bilstein to jedna z najstarszych firm działających na rynku motoryzacyjnym. Została założona już w 1844 roku i od tego momentu zajmuje się produkcją i dystrybucją części zamiennych. Przedsiębiorstwo w głównej mierze znane jest z tworzenia wysokiej jakości elementów układu hamulcowego oraz zawieszenia. Sukcesy na rynku motoryzacyjnym umożliwia wykwalifikowany zespół składający się z około 1 300 pracowników oraz niemiecka solidność i ...

Szukaj cześci FEBI BILSTEIN

Części samochodowe do Alfa Romeo 166

Alfa Romeo 166 to model klasyfikowany na granicy samochodów klasy średniej i wyższej. Oficjalnie zalicza się go do segmentu E. Części Alfa Romeo 166 zaczęto składać w 1998 roku. Auto było dostępne w salonach do roku 2007, kiedy to definitywnie zakończono produkcję. Od tego czasu części samochodowe do Alfa Romeo 166 są dostępne tylko na rynku wtórnym, w tym w sklepie internetowym iParts. Alfa Romeo 166 powstał jako sedan i przez całą swoją historię nie pojawił się z ...
Szukaj części do Alfa Romeo 166 (936_)
Tarcze Hamulcowe w iParts.pl!

Tarcze hamulcowe

Od blisko 70 lat samochodowe tarcze hamulcowe ewoluują, sukcesywnie wypierając z użytku starsze rozwiązania bębnowe. Pierwotnie wykorzystywano tarcze pełne, później pojawiły się tarcze wentylowane, a następnie także ...

Sprawdź Tarcze hamulcowe