Tarcze hamulcowe DENCKERMANN - Fiat CINQUECENTO (170_) 1.1 Sporting (170AH)

Liczba produktów dla wybranego samochodu: 2
Sortuj:
Widok:   
z 1

Tarcza hamulcowa DENCKERMANN B130015

70,00 zł z VAT
Lokalizacja w aucieOś przednia Typ tarczy hamulcowejPełny Grubość tarczy hamulcowej [mm]11 Średnica otworu [mm]98 Ilość otworów4 Wysokość [mm]40 Minimalna grubość [mm]9,2 Średnica zewnętrzna [mm]240 z przodu Jednostka: szt. Kod: B130015 Producent części: DENCKERMANN

Tarcza hamulcowa DENCKERMANN B130015P

76,00 zł z VAT
Średnica zewnętrzna [mm]240,5 Grubość tarczy hamulcowej [mm]11,0 Minimalna grubość [mm]9,2 Typ tarczy hamulcowejPełny Ilość otworów4 Średnica otworu [mm]98,0 Wysokość [mm]40,0 Średnica otworu centrującego [mm]59,0 Średnica wewnętrzna [mm]123,0 Otwór o śr[mm]13,0 PowierzchniaLakierowany Jednostka: szt. Kod: B130015P Producent części: DENCKERMANN

Auto części zamienne DENCKERMANN

Firma DENCKERMANN od wielu już lat jest znanym i cenionym producentem oraz dystrybutorem najwyższej jakości samochodowych części zamiennych. Firma współpracuje z wieloma odbiorcami z całego świata, dostarczając kompleksowe rozwiązania z zakresu rynku motoryzacyjnego. Europejskie centrum logistyczne firmy DENCKERMANN znajduje się w Warszawie.

Części samochodowe firmy DENCKERMANN to optymalne, wykonane z najwyższej klasy materiałów produkty. Marka oferuje ...

Szukaj cześci DENCKERMANN

Części samochodowe do Fiata Cinquecento 170

Fiat Cinquecento to samochód osobowy zaliczany do tych najmniejszych, czyli segmentu A (mini samochody). Auto było produkowane przez włoski koncern Fiat w latach 1991-1998 w Polsce, w tyskich fabrykach Fiata. Nazwa samochodu „cinquecento” oznacza, tłumacząc na polski, „500”. Pięćsetkę zaprojektowali Ermanno Cressoni oraz Antonio Piovano. Samochód miał swoją premierą 9 grudnia 1991 roku w Rzymie. Przez wszystkie lata produkcji z linii montażowej zjechało ponad 1,1 mln ...
Szukaj części do Fiat CINQUECENTO (170_)
Tarcze Hamulcowe w iParts.pl!

Tarcze hamulcowe

Od blisko 70 lat samochodowe tarcze hamulcowe ewoluują, sukcesywnie wypierając z użytku starsze rozwiązania bębnowe. Pierwotnie wykorzystywano tarcze pełne, później pojawiły się tarcze wentylowane, a następnie także ...

Sprawdź Tarcze hamulcowe