Wybierz typ samochodu marki S60 II (134)
- DRIVe / D2 114KM
- 2.0 D2 120KM
- 1.5 T2 122KM
- D3 136KM
- 2.0 D3 150KM
- T3 150KM
- 2.0 T3 152KM
- 1.5 T3 152KM
- D4 163KM
- D3 163KM
- T4F 180KM
- 2.0 T 180KM
- T4 180KM
- D4 181KM
- 2.0 T4 190KM
- 2.4 D4 AWD 190KM
- 2.0 D4 190KM
- D4 Drive-E Polestar 200KM
- 2.0 T 203KM
- D5 AWD 205KM
- D5 205KM
- D5 215KM
- D5 AWD 215KM
- D4 Polestar AWD 220KM
- 2.0 D5 224KM
- D5 230KM
- D5 AWD 230KM
- D5 Drive-E Polestar 232KM
- T5 240KM
- T5 AWD 245KM
- 2.0 T5 DRIVe 245KM
- T5 245KM
- 2.5 T 249KM
- 2.5 T5 253KM
- T5 Drive-E Polestar AWD 253KM
- T5 AWD 254KM
- T6 AWD 304KM
- T6 AWD 306KM
- T6 306KM
- T6 AWD 329KM
- 2.0 Polestar AWD 367KM
Artykuły powiązane
- 10% na części układu hamulcowego
- Ile kosztuje wymiana tarcz hamulcowych u mechanika w 2023? Skąd biorą się różnice w cenach pomiędzy poszczególnymi przypadkami?
- Jakie klucze będą Wam potrzebne do wymiany klocków hamulcowych? Niezbędne narzędzia do naprawy hamulców
- Dolewanie płynu hamulcowego w samochodzie. Jak sprawdzić jego poziom? Gdzie uzupełniać? Co zrobić w przypadku nagłego ubytku?
- Czym powinniście się kierować przy wyborze tarcz hamulcowych do mocnych, usportowionych samochodów
- Skąd się bierze korozja na tarczach hamulcowych? Czy rdza oznacza ich słabą jakość? Jak radzić sobie z rdzewiejącymi tarczami?
- Czym jest docieranie nowych tarcz hamulcowych? Czy rodzaj tarcz ma znaczenie dla samego procesu? Ekspert iParts.pl odpowiada
Części samochodowe do Volvo S60 II drugiej generacji
Volvo S60 II to druga generacja samochodu osobowego segmentu D, która produkowana była w latach 2010-2018. Jest to 4-drzwiowy sedan, który przykuwa uwagę swoim dynamicznym kształtem. Pojazd jest także dostępny w wersji nadwoziowej kombi, która oznaczona jest symbolem V60. Ze względu na to, że samochód został zbudowany na tej samej płycie podłogowej co Ford Mondeo, niektóre części Volvo S60 II również pochodzą z tego modelu. Auto posiada wiele rozwiązań, których zadaniem ...
Szukaj części do Volvo S60 II (134)
Tarcze Hamulcowe w iParts.pl!
Od blisko 70 lat samochodowe tarcze hamulcowe ewoluują, sukcesywnie wypierając z użytku starsze rozwiązania bębnowe. Pierwotnie wykorzystywano tarcze pełne, później pojawiły się tarcze wentylowane, a następnie także ...