Wybierz typ samochodu marki A6 C7 Avant (4G5, 4GD)
- 2.0 TDI 136KM
- 2.0 TDI 150KM
- 2.0 TDI 163KM
- 2.0 TDI 177KM
- 2.0 TFSI 180KM
- 2.0 TDI 190KM
- 2.0 TDI quattro 190KM
- 1.8 TFSI 190KM
- 3.0 TDI quattro 204KM
- 3.0 TDI 204KM
- 2.8 FSI quattro 204KM
- 2.8 FSI 204KM
- 3.0 TDI quattro 211KM
- 3.0 TDI 211KM
- 3.0 TDI quattro 218KM
- 3.0 TDI 218KM
- 2.8 FSI quattro 220KM
- 3.0 TDI quattro 245KM
- 2.0 TFSI quattro 249KM
- 2.0 TFSI 252KM
- 2.0 TFSI quattro 252KM
- 3.0 TDI quattro 272KM
- 3.0 TFSI quattro 300KM
- 3.0 TFSI quattro 310KM
- 3.0 TDI quattro 313KM
- 3.0 TDI quattro 320KM
- 3.0 TDI quattro 326KM
- 3.0 TFSI quattro 333KM
- S6 quattro 420KM
- S6 quattro 450KM
Artykuły powiązane
- 10% na części układu hamulcowego
- Ile kosztuje wymiana tarcz hamulcowych u mechanika w 2023? Skąd biorą się różnice w cenach pomiędzy poszczególnymi przypadkami?
- Jakie klucze będą Wam potrzebne do wymiany klocków hamulcowych? Niezbędne narzędzia do naprawy hamulców
- Dolewanie płynu hamulcowego w samochodzie. Jak sprawdzić jego poziom? Gdzie uzupełniać? Co zrobić w przypadku nagłego ubytku?
- Czym powinniście się kierować przy wyborze tarcz hamulcowych do mocnych, usportowionych samochodów
- Skąd się bierze korozja na tarczach hamulcowych? Czy rdza oznacza ich słabą jakość? Jak radzić sobie z rdzewiejącymi tarczami?
- Czym jest docieranie nowych tarcz hamulcowych? Czy rodzaj tarcz ma znaczenie dla samego procesu? Ekspert iParts.pl odpowiada
Części samochodowe do Audi A6 C7 Kombi (4G5, 4GD)
W historii Audi można znaleźć wiele znakomitych lub wręcz wybitnych modeli. Bardzo często kojarzymy je z nieco bardziej zamierzchłymi czasami, kiedy do sprzedaży trafiały najbardziej kultowe modele tego producenta. Warto jednak zwrócić również uwagę na nieco nowocześniejsze propozycje, które również możemy zaliczyć do powyższego grona. Doskonałym przykładem takiego auta jest Audi A6 C7 Avant.
Audi od zawsze słynęło z tworzenia świetnych aut o nadwoziu kombi. Wiele ...
Szukaj części do Audi A6 C7 Avant (4G5, 4GD)
Tarcze Hamulcowe w iParts.pl!
Od blisko 70 lat samochodowe tarcze hamulcowe ewoluują, sukcesywnie wypierając z użytku starsze rozwiązania bębnowe. Pierwotnie wykorzystywano tarcze pełne, później pojawiły się tarcze wentylowane, a następnie także ...