Tarcze hamulcowe A.B.S. - Alfa Romeo MITO (955_) 1.4 TJet (955AXG1A)

Liczba produktów dla wybranego samochodu: 2
Sortuj:
Widok:   
z 1

Tarcza hamulcowa A.B.S. 17924

102,00 zł z VAT
Średnica zewnętrzna [mm]251 Grubość tarczy hamulcowej [mm]10 Minimalna grubość [mm]9 Wysokość [mm]41 Felga - ilosć śrub4 Typ tarczy hamulcowejPełny Średnica otworu centrującego [mm]59 Średnica otworu sworznia koła [mm]98 PowierzchniaPokryty dodatkową warstwą Ciężar [kg]3,42 z tyłu Jednostka: szt. Kod: 17924 Producent części: A.B.S.

Tarcza hamulcowa A.B.S. 17340

185,00 zł z VAT
Średnica zewnętrzna [mm]280 Grubość tarczy hamulcowej [mm]26 Minimalna grubość [mm]24 Wysokość [mm]43,5 Felga - ilosć śrub4 Typ tarczy hamulcowejWentylowany Średnica otworu centrującego [mm]59 Średnica otworu sworznia koła [mm]98 PowierzchniaPokryty dodatkową warstwą Ciężar [kg]6,92 z przodu Jednostka: szt. Kod: 17340 Producent części: A.B.S.

Auto części zamienne A.B.S.

Firma A.B.S., istniejąca od 1978 roku, jest wiodącym producentem części samochodowych, dostarczającym akcesoria bezpośrednio do oficjalnych dystrybutorów we wszystkich krajach Europy. Wśród dystrybuowanych części firmy A.B.S. jest ponad 20 000 komponentów stosowanych w samochodach produkcji europejskiej i azjatyckiej. 

Ofertę firmy stanowią części samochodowe A.B.S. do układów hamulcowych, zawieszenia i kierowniczego. ...

Szukaj cześci A.B.S.

Części samochodowe do Alfa Romeo Mito (955)

Alfa Romeo MITO to aktualnie najmniejsza Alfa Romeo, która jest dostępna na rynku. Bardzo szybko została skojarzona z miejskim samochodem dedykowanym dla Pań, ceniących sobie poczucie stylu oraz atrakcyjny wygląd swojego pojazdu. Mito należy do segmentu B i dzieli swoją płytę podłogową z popularnym modelem Fiata, czyli Punto. Stylistyka modelu bardzo mocno nawiązuje do pięknej Alfy Romeo 8C. Dzięki temu Mito to małych rozmiarów hatchback, który sprawia wrażenie auta o bardzo ...
Szukaj części do Alfa Romeo MITO (955_)
Tarcze Hamulcowe w iParts.pl!

Tarcze hamulcowe

Od blisko 70 lat samochodowe tarcze hamulcowe ewoluują, sukcesywnie wypierając z użytku starsze rozwiązania bębnowe. Pierwotnie wykorzystywano tarcze pełne, później pojawiły się tarcze wentylowane, a następnie także ...

Sprawdź Tarcze hamulcowe