Wybierz model samochodu marki Citroën
- BERLINGO / BERLINGO FIRST Nadwozie pełne/minivan (M_) (2011.01-2011.12)
- C4 I (LC_) (2007.09-2008.07)
- C4 coupe (LA_) (2006.10-2007.12)
- C5 I (DC_) (2001.05-2004.08)
- C5 I Break (DE_) (2003.09-2004.08)
- C5 II (RC_) od 2006.05
- C5 II Break (RE_) od 2006.05
- C8 (EA_, EB_) od 2007.06
- EVASION nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (22, U6) (2000.05-2002.07)
- JUMPER Autobus (230P) (1999.01-2002.04)
- JUMPER Autobus (244, Z_) od 2003.02
- JUMPER Platforma / podwozie (230) (2000.09-2002.04)
- JUMPER Platforma / podwozie (244) od 2004.05
- JUMPER Skrzynia (230L) (2001.11-2002.04)
- JUMPER Skrzynia (244) od 2004.05
- JUMPY (U6U_) (2000.04-2006.12)
- JUMPY Skrzynia (BS_, BT_, BY_, BZ_) (2002.01-2006.10)
- XANTIA (X1_, X2_) (1999.03-2003.04)
- XANTIA Break (X1_, X2_) (1999.03-2003.04)
- XM (Y4) (1997.04-2000.10)
- XM Break (Y4) (1997.04-2000.10)
- XSARA (N1) (2003.01-2005.03)
- XSARA Break (N2) (2003.01-2005.08)
- XSARA PICASSO (N68) (2005.06-2006.09)
- XSARA coupe (N0) (2003.01-2005.03)
- ZX (N2) (1996.09-1997.10)
- ZX Break (N2) (1996.06-1998.02)
Auto części zamienne Mapco
MAPCO Autotechnik GmbH istnieje na rynku motoryzacyjnym od 1977 roku. Firma założona we Francji obecnie posiada placówki również w Niemczech i Holandii, a produkowane części samochodowe MAPCO dystrybuuje do krajów na wszystkich kontynentach. Firma specjalizuje się przede wszystkim w produkcji komponentów do układów hamulcowych, kierowniczych i zawieszeń, stanowiących jedną z większych grup produktowych. Jednak w swojej ofercie MAPCO posiada też ...
Zamienne części samochodowe do Citroena
Dobrej jakości części samochodowe muszą przede wszystkim spełniać wszelkie wymagania konstrukcyjne oraz posiadać niezbędne atesty i homologacje gwarantujące odpowiednią jakość, bezpieczeństwo użytkowania oraz przyjazność dla środowiska naturalnego. Proponowane przez nas auto części Citroen to najwyższa ...
Pasek wieloklinowy w samochodzie często uznawany, zwłaszcza przez laików, za mało istotny element silnika, tak naprawdę odgrywa w nim kluczową dla całego układu napędowego rolę. Jest to element eksploatacyjny i nierzadko dochodzi do jego niewielkich, lecz z punktu mechanicznego znaczących uszkodzeń. Szczególnie kapryśna potrafi być rolka kierunkowa paska klinowego wielorowkowego, która odpowiada za prawidłowe prowadzenie paska.