Wybierz typ samochodu marki LEON ST (5F8)
- 1.0 TSi 86KM
- 1.2 TSI 86KM
- 1.6 TDI 90KM
- 1.6 TDI 105KM
- 1.6 TDI 4Drive 105KM
- 1.6 TDI 110KM
- 2.0 TDI 110KM
- 1.4 TGI 110KM
- 1.6 TDI 4Drive 110KM
- 1.6 TDI 115KM
- 1.6 TDI 4Drive 115KM
- 1.0 TSI 115KM
- 1.4 TSI 122KM
- 1.5 TSI 130KM
- 1.4 TSI 140KM
- 2.0 TDI 143KM
- 2.0 TDI 150KM
- 1.5 TSI 150KM
- 1.4 TSI 150KM
- 2.0 TDI 4Drive 150KM
- 1.8 TSI 180KM
- 1.8 TSI 4Drive 180KM
- 2.0 TDI 4Drive 184KM
- 2.0 TDI 184KM
- 2.0 Cupra 265KM
- 2.0 Cupra 290KM
- 2.0 Cupra 4Drive 300KM
- 2.0 Cupra 300KM
Artykuły powiązane
- Co zrobić, gdy silnik spala olej? Jak rozpoznać taką usterkę i jak postępować, gdy już do niej dojdzie?
- Wycieki oleju z silnika. Jakie mogę być przyczyny podobnej awarii?
- Głośna praca silnika. Co może być przyczyną hałasu przy pracującym motorze samochodu?
- Wysokie spalanie paliwa w silniku diesla? Poznaj 4 przyczyny tego problemu i sposoby ich usunięcia
- Zapiekające się pierścienie tłokowe w silnikach 1.6 MPI? To może być przyczyną zwiększonego poboru oleju samochodowego
- „Zajączkowanie” i „kangurowanie” samochodów z silnikami 1.5 TSI. Czy aktualizacja oprogramowania okazała się być wystarczającym rozwiązaniem tego problemu?
- Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Auto części zamienne Freccia
Freccia to włoska marka założona w 1923 roku w miejscowości San Vittore. Firma stosunkowo szybko stała się jednym z głównych włoskich producentów elementów silnika. Obecnie marka Freccia znana jest z produkcji zaworów do silników samochodów i motocykli. Na rynku części zamiennych włoskie przedsiębiorstwo cieszy się wśród klientów indywidualnych dużą popularnością, a wszystko za sprawą wysokiej jakości oraz staranności wykonania. Na rynku ...
Części samochodowe do Seata Leon III Kombi ST trzeciej generacji
Aby jednostka napędowa mogła pracować w pełni wydajnie, układ sterowania zaworami musi działać precyzyjnie i bezawaryjnie. Kluczową rolę odgrywają w tym procesie popychacze zaworowe, które w zależności od rodzaju silnika posiadają mechaniczny lub hydrauliczny system regulowania luzów zaworowych. Jeżeli dojdzie do uszkodzenia popychaczy zaworowych, będzie to odczuwalne w jakości pracy jednostki napędowej.