Wybierz model samochodu marki Rover
- 100 / METRO liftback (XP) (1994.12-1998.12)
- 200 II liftback (XW) (1993.09-1995.12)
- 400 II (XW) (1992.10-1995.04)
- 400 Tourer (XW) (1996.06-1998.11)
Artykuły powiązane
- 10% na części układu hamulcowego
- Dolewanie płynu hamulcowego w samochodzie. Jak sprawdzić jego poziom? Gdzie uzupełniać? Co zrobić w przypadku nagłego ubytku?
- Homologacja części układu hamulcowego ECE R90. Czym jest i dlaczego warto zwrócić uwagę na tę normę?
- Tarcza kotwiczna, czyli osłona tarczy hamulcowej. Czym jest, do czego służy i co warto wiedzieć o jej wymianie?
- Smarowanie hamulców samochodowych. Czy należy smarować tarcze hamulcowe? Czym smarować prowadnice? Co daje smarowanie klocków?
- Serwo układu hamulcowego. Czym jest, do czego służy i jak rozpoznać jego awarię?
- Uniwersalny płyn hamulcowy Bosch ENV6. Na co pozwala ten nowy produkt od niemieckiego potentata?
Auto części zamienne Sidat
Grupa SIDAT działa od 1990 roku i nadal prężnie rozwija wykorzystywane przez siebie technologie, jednocześnie wykorzystując wieloletnie doświadczenie z zakresu elektromechaniki, elektroniki i części zamiennych do klimatyzacji pojazdów. Obecnie w skład grupy wchodzą marki SIDAT, KRIOS oraz FISPA. Dzięki temu połączeniu firma może oferować kompleksowe usługi oraz dostarczać różnego przeznaczenia części do swoich odbiorców. Centrala grupy zlokalizowana jest w Vinovo we ...
Zamienne części samochodowe do Rovera
Samochody brytyjskiej marki Rover nie są już niestety obecnie produkowane, dlatego też znalezienie odpowiednich części do Rover może sprawić pewne trudności. Na szczęście, w iParts.pl oferujemy szeroki wybór auto części Rover niezależnie od modelu auta oraz jego roku produkcji. Nasze części online posiadają wszelkie niezbędne ...
Można się założyć o każde pieniądze, że większość kierowców nie ma pojęcia, czym jest pompa vacum ani nawet, że coś takiego w ich samochodzie istnieje. Zazwyczaj o jej obecności dowiadują się dopiero w momencie problemów z autem i wizycie w serwisie samochodowym. Pompa vacum to nic innego jak pompa próżniowa, której podstawowym zadaniem jest generowanie odpowiedniego podciśnienia np. w układzie hamulcowym.