Pompa oleju VEMA - Fiat PANDA (169_) 1.3 D Multijet 4x4 (169.AXC2A)
Liczba produktów dla wybranego samochodu: 3
Sortuj:
Widok:
z 1
Artykuły powiązane
- Wycieki oleju z silnika. Jakie mogę być przyczyny podobnej awarii?
- Głośna praca silnika. Co może być przyczyną hałasu przy pracującym motorze samochodu?
- Wysokie spalanie paliwa w silniku diesla? Poznaj 4 przyczyny tego problemu i sposoby ich usunięcia
- Zapiekające się pierścienie tłokowe w silnikach 1.6 MPI? To może być przyczyną zwiększonego poboru oleju samochodowego
- „Zajączkowanie” i „kangurowanie” samochodów z silnikami 1.5 TSI. Czy aktualizacja oprogramowania okazała się być wystarczającym rozwiązaniem tego problemu?
- Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
- Jak radzić sobie w przypadku pojawienia się błędu P0697? Co może być jego przyczyną i dlaczego warto sprawdzić wszystkie powody?
Sprawdź ofertę części do Fiata Panda
Fiat Panda drugiej generacji (Fiat 169) pojawił się na rynku samochodowym w 2003 roku. Samochód ten jest zdobywcą tytułu Samochodu Roku 2004 i błyskawicznie podbił serca kierowców, dając koncernowi Fiata spore zyski. Konkurencją dla włoskiego auta są m.in.: Ford Fiesta, Dacia Logan. Panda II dostępna była w wersji hatchback (5 drzwi) – w przeciwieństwie do pierwszej wersji miejskiego auta (Fiata Pandy 141a) produkowanej w latach 1980 – 2004, która miała tylko 3-drzwiowe ...
Szukaj części do Fiat PANDA (169_)
Pompy oleju silnikowego do samochodu
Bez układu smarowania żaden współczesny silnik spalinowy nie byłby w stanie działać prawidłowo w dłuższej perspektywie czasowej. Bardzo szybko doszłoby do zatarcia lub przegrzania jednostki napędowej. Aby olej mógł docierać do nawet najbardziej obciążonych elementów silnika, niezbędna jest pompa oleju.
Pompa oleju w samochodzie
Pompa oleju silnikowego ma za zadanie dostarczać środek smarny pod odpowiednim ...