Wybierz typ samochodu marki VITARA (ET, TA, TD)
- 1.9 D Napęd na wszystkie koła 68KM
- 2.0 TD Napęd na wszystkie koła 71KM
- 1.6 Napęd na wszystkie koła 75KM
- 1.9 D Napęd na wszystkie koła 75KM
- 1.6 Napęd na wszystkie koła 80KM
- 1.6 Napęd na wszystkie koła 82KM
- 2.0 TD Intercooler Napęd na wszystkie koła 87KM
- 1.6 95KM
- 1.6 i 16V Napęd na wszystkie koła 97KM
- 2.0 16V Napęd na wszystkie koła 132KM
- 2.0 V6 24V Napęd na wszystkie koła 136KM
- 2.5 V6 24V Napęd na wszystkie koła 160KM
Artykuły powiązane
- 10% na części układu hamulcowego
- Dolewanie płynu hamulcowego w samochodzie. Jak sprawdzić jego poziom? Gdzie uzupełniać? Co zrobić w przypadku nagłego ubytku?
- Homologacja części układu hamulcowego ECE R90. Czym jest i dlaczego warto zwrócić uwagę na tę normę?
- Liczy się nie tylko to, jaki płyn hamulcowy należy wybrać, ale też jak z nim postępować. 6 prawd o wymianie i eksploatacji płynu
- DOT 3, DOT 4, a może DOT 5.1? Jaki rodzaj płynu hamulcowego powinniście wlewać do swojego auta?
- Tarcza kotwiczna, czyli osłona tarczy hamulcowej. Czym jest, do czego służy i co warto wiedzieć o jej wymianie?
- Smarowanie hamulców samochodowych. Czy należy smarować tarcze hamulcowe? Czym smarować prowadnice? Co daje smarowanie klocków?
Auto części zamienne TRW
TRW to firma tworząca aktywne systemy bezpieczeństwa - układy kierownicze, układy hamulcowe oraz układy zawieszenia z przeznaczeniem do samochodów osobowych. Firma produkuje jedne z najlepszych na świecie części samochodowe TRW o czym świadczy między innymi liczba osób pracujących dla koncernu przekraczająca 65 tysięcy pracowników w ponad 200 zakładach na całym świecie. Łączna sprzedaż w roku 2011 przekroczyła 16 miliardów ...
Części do Suzuki Vitara I
iParts.pl posiada szeroką ofertę płynów hamulcowych o różnej specyfikacji. Znajdziesz u nas najlepsze, oryginalne płyny hamulcowe DOT 3, DOT 4 i DOT 5 w najniższych cenach!
Płyn hamulcowy jest niezwykle istotny dla działania układu hamulcowego i bezpieczeństwa kierowców. Służy on do przekazywania ciśnienia hydraulicznego wygenerowanego w pompie hamulcowej bądź agregacie systemu ESP na zaciski i cylinderki hamulcowe.
Główną cechą ...