Wybierz typ samochodu marki 911 (997)
- 3.6 Carrera 4 325KM
- 3.6 Carrera 325KM
- 3.6 Carrera 345KM
- 3.6 Carrera 4 345KM
- 3.8 Carrera 4S 355KM
- 3.8 Carrera S 355KM
- 3.8 Carrera S 381KM
- 3.8 Carrera 4S 381KM
- 3.8 Carrera S 385KM
- 3.8 Carrera 4S 385KM
- 3.8 Carrera S / GTS 408KM
- 3.8 Carrera 4S / 4 GTS 408KM
- 3.6 GT3 415KM
- 3.8 GT3 435KM
- 3.8 GT3 RS 450KM
- 3.6 Turbo 480KM
- 4.0 GT3 RS 500KM
- 3.8 Turbo 500KM
- 3.8 Turbo S 530KM
- 3.6 GT 2 530KM
- 3.6 GT2 RS 620KM
Artykuły powiązane
- 10% na części układu hamulcowego
- Dolewanie płynu hamulcowego w samochodzie. Jak sprawdzić jego poziom? Gdzie uzupełniać? Co zrobić w przypadku nagłego ubytku?
- Homologacja części układu hamulcowego ECE R90. Czym jest i dlaczego warto zwrócić uwagę na tę normę?
- Liczy się nie tylko to, jaki płyn hamulcowy należy wybrać, ale też jak z nim postępować. 6 prawd o wymianie i eksploatacji płynu
- DOT 3, DOT 4, a może DOT 5.1? Jaki rodzaj płynu hamulcowego powinniście wlewać do swojego auta?
- Tarcza kotwiczna, czyli osłona tarczy hamulcowej. Czym jest, do czego służy i co warto wiedzieć o jej wymianie?
- Smarowanie hamulców samochodowych. Czy należy smarować tarcze hamulcowe? Czym smarować prowadnice? Co daje smarowanie klocków?
Auto części zamienne Jurid
Niemiecka firma Jurid zajmuje się tworzeniem najwyższej jakości części przeznaczonych do układu hamulcowego samochodów. Od 2000 roku Jurid wraz z firmą Bendix wchodzi w skład koncernu Honeywell, który dostarcza części samochodowe Jurid zarówno na potrzeby rynku części zamiennych jak i do oryginalnego wyposażenia pojazdów. Według danych koncernu nawet co trzeci fabrycznie nowy samochód wyposażony jest w elementy układu hamulcowego ...
Części samochodowe do Porsche 911 (997) ósmej generacji
iParts.pl posiada szeroką ofertę płynów hamulcowych o różnej specyfikacji. Znajdziesz u nas najlepsze, oryginalne płyny hamulcowe DOT 3, DOT 4 i DOT 5 w najniższych cenach!
Płyn hamulcowy jest niezwykle istotny dla działania układu hamulcowego i bezpieczeństwa kierowców. Służy on do przekazywania ciśnienia hydraulicznego wygenerowanego w pompie hamulcowej bądź agregacie systemu ESP na zaciski i cylinderki hamulcowe.
Główną cechą ...