Płyn chłodniczy HEPU - Porsche 911 (997) 3.8 Turbo
Liczba produktów dla wybranego samochodu: 4
Sortuj:
Widok:
z 1
Artykuły powiązane
- Gdzie i jak wlewać płyn chłodniczy w samochodzie? Wymiana płynu chłodniczego krok po kroku
- Jakie rodzaje płynów chłodniczych znajdziecie na polskim rynku? Przegląd i charakterystyka samochodowych płynów do chłodnic
- Od czego zależy kolor płynu chłodniczego? Jaki kolor płynu do chłodnic wybrać i jakie ma to znaczenie dla samochodu?
- Jak należy się zachować w przypadku wycieku płynu z chodnicy? Jaki płyn dolać i czy może to być sama woda destylowana?
- Czy płyny do chłodnic można ze sobą mieszać? Jakie znaczenie ma kolor płynów chłodniczych?
- Jak dbać o układ chłodzenia silnika, by ten nie zawodził nawet w największe upały? Jakich preparatów można w tym celu używać?
- Jak odpowietrzyć układ chłodzenia w samochodzie? Którą metodę należy wybrać, w zależności od sytuacji oraz możliwości kierowcy?
Auto części zamienne Hepu
Hepu to jeden z najbardziej rozpoznawalnych producentów na europejskim rynku motoryzacyjnym, tworzący wysokiej klasy części samochodowe Hepu głównie do samochodowych układów chłodzenia.. Firma powstała w Niemczech ponad 40 lat temu. Dotychczasowe doświadczenie sprawiło, że stała się liderem w produkcji pomp wody, zestawów rozrządu oraz innych komponentów. Szczegółowe badania i restrykcyjne testy jakościowe sprawiają, że części ...
Części samochodowe do Porsche 911 (997) ósmej generacji
Porsche 911 to sportowy samochód, który dzięki swojej stylistyce powielanej z generacji na generację oraz niezwykłych osiągach i tradycji jest prawdziwą i wciąż żywą legendą, którą można spotkać na drodze. Historia tego kultowego już modelu rozpoczęła się w roku 1963, kiedy to fabrykę Porsche opuściły pierwsze egzemplarze tego modelu. Samochód wyróżniał się tym, że posiadał chłodzony powietrzem silnik B6 o pojemności blisko 2 litrów. Generował on moc 130KM co w ...
Szukaj części do Porsche 911 (997)
Płyn chłodniczy w iParts.pl
Zadaniem układu chłodniczego jest odbieranie nadmiaru ciepła z jednostki napędowej. Nośnikiem ciepła jest płyn chłodniczy, który krąży w układzie pomiędzy blokiem i głowicą silnika, a chłodnicą.
Jaka jest rola płynu chłodniczego?
Ogrzany płyn ...