Płyn chłodniczy FEBI BILSTEIN - Ford FOCUS III 2.0 TDCi
Liczba produktów dla wybranego samochodu: 8
Sortuj:
Widok:
z 1
Artykuły powiązane
- Gdzie i jak wlewać płyn chłodniczy w samochodzie? Wymiana płynu chłodniczego krok po kroku
- Jakie rodzaje płynów chłodniczych znajdziecie na polskim rynku? Przegląd i charakterystyka samochodowych płynów do chłodnic
- Od czego zależy kolor płynu chłodniczego? Jaki kolor płynu do chłodnic wybrać i jakie ma to znaczenie dla samochodu?
- Jak należy się zachować w przypadku wycieku płynu z chodnicy? Jaki płyn dolać i czy może to być sama woda destylowana?
- Czy płyny do chłodnic można ze sobą mieszać? Jakie znaczenie ma kolor płynów chłodniczych?
- Jak dbać o układ chłodzenia silnika, by ten nie zawodził nawet w największe upały? Jakich preparatów można w tym celu używać?
- Jak odpowietrzyć układ chłodzenia w samochodzie? Którą metodę należy wybrać, w zależności od sytuacji oraz możliwości kierowcy?
Auto części zamienne Febi Bilstein
Febi Bilstein to jedna z najstarszych firm działających na rynku motoryzacyjnym. Została założona już w 1844 roku i od tego momentu zajmuje się produkcją i dystrybucją części zamiennych. Przedsiębiorstwo w głównej mierze znane jest z tworzenia wysokiej jakości elementów układu hamulcowego oraz zawieszenia. Sukcesy na rynku motoryzacyjnym umożliwia wykwalifikowany zespół składający się z około 1 300 pracowników oraz niemiecka solidność i ...
Części samochodowe do Forda Focus III trzeciej generacji
Ford Focus trzeciej generacji zadebiutował w 2011 roku i bardzo szybko okazało się, że jest w stanie powtórzyć sukces poprzednich generacji tego popularnego modelu. Samochód zaprojektowany został zgodnie z nowymi założeniami „Kinetic Design” – koncepcji projektowej Forda, co sprawiło, że jego wygląd można określić jako bardzo nowoczesny i atrakcyjny dla oka. Mimo że bryła została bardzo mocno unowocześniona, to Focus zachował wiele cech charakterystycznych ...
Szukaj części do Ford FOCUS III
Płyn chłodniczy w iParts.pl
Zadaniem układu chłodniczego jest odbieranie nadmiaru ciepła z jednostki napędowej. Nośnikiem ciepła jest płyn chłodniczy, który krąży w układzie pomiędzy blokiem i głowicą silnika, a chłodnicą.
Jaka jest rola płynu chłodniczego?
Ogrzany płyn ...