Wybierz typ samochodu marki SPRINTER 3,5-t Autobus (B906)
- 309 CDI 88KM
- 310 CDI 95KM
- 311 CDI 4x4 109KM
- 311 CDI 109KM
- 311 CDI 114KM
- 313 CDI 129KM
- 313 CDI 4x4 129KM
- 314 CDI 4x4 143KM
- 314 CDI 143KM
- 315 CDI 150KM
- 315 CDI 4x4 150KM
- 316 NGT 156KM
- 316 156KM
- 316 LGT 156KM
- 316 CDI 163KM
- 316 CDI 4x4 163KM
- 318 CDI 4x4 184KM
- 318 CDI 184KM
- 319 CDI / BlueTEC 190KM
- 319 CDI / BlueTEC 4x4 190KM
- 324 258KM
Artykuły powiązane
- Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?
- Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?
- Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?
- Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora
Auto części zamienne SWAG
SWAG to niemieckie przedsiębiorstwo zajmujące się produkcją części zamiennych. Asortyment firmy składa się na ponad 16 000 zamiennych części firmy SWAG z przeznaczeniem do europejskich oraz azjatyckich samochodów. Doświadczenie w branży motoryzacyjnej jakie firma SWAG uzyskała w przeciągu 55 lat działalności przełożyło się na produkcję doskonałych części samochodowych o najwyższej jakości wykonania.
Oferta ...
Czytaj więcej o Mercedes Sprinter 906
Systemy amortyzacji w samochodzie odpowiadają przede wszystkim za komfort oraz bezpieczeństwo podczas jazdy. Ich zadaniem jest ochrona kół przed uszkodzeniem lub oderwaniem na nierównościach oraz zminimalizowanie kołysania się nadwozia podczas jazdy. Jednymi z podstawowych elementów systemu amortyzacji w każdym samochodzie są osłony i odboje amortyzatorów, o których istnieniu zapewne wielu kierowców nie ma pojęcia.