Wybierz typ samochodu marki KLASA E T-Model (S212)
- E 200 CDI / BlueTEC 136KM
- E 220 CDI / BlueTEC 170KM
- E 200 CGI 184KM
- E 250 CDI / BlueTEC 4-matic 204KM
- E 250 CGI 204KM
- E 250 CDI / BlueTEC 204KM
- E 350 BlueTEC 211KM
- E 350 CDI 231KM
- E 350 CDI 4-matic 231KM
- E 300 4-matic 252KM
- E 300 252KM
- E 350 CDI 4-matic 265KM
- E 350 CDI 265KM
- E 350 272KM
- E 350 4-matic 272KM
- E 350 CGI 292KM
- E 350 4-matic 306KM
- E 350 306KM
- E 500 388KM
- E 500 408KM
- E 500 4-matic 408KM
- E 63 AMG 525KM
- E 63 AMG 525KM
Artykuły powiązane
- Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?
- Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?
- Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?
- Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora
Auto części zamienne Sachs
Sachs to niemiecki producent części samochodowych przeznaczonych na rynek części zamiennych oraz wykorzystywanych w seryjnej produkcji samochodów. Z tak renomowanymi markami jak Lemforder czy Boge, Sachs wchodzi w skład ZF Group – jednego z liderów produkcji auto części na świecie. Wśród stałych dostawców produktów Sachs warto wymienić m.in. takich producentów jak BMW, Mercedes-Benz czy Volkswagen. Części ...
Zamienne części samochodowe do Mercedesa
Samochody Mercedes to od zawsze synonim luksusu i niezawodności. Auta niemieckiego producenta to doskonałe pojazdy, które wymagają najwyższej jakości auto części do Mercedesa. W naszym sklepie znajdziesz wszystko, czego Ci potrzeba do utrzymania swojego pojazdu w nienagannym stanie technicznym. Wszystkie ...
Systemy amortyzacji w samochodzie odpowiadają przede wszystkim za komfort oraz bezpieczeństwo podczas jazdy. Ich zadaniem jest ochrona kół przed uszkodzeniem lub oderwaniem na nierównościach oraz zminimalizowanie kołysania się nadwozia podczas jazdy. Jednymi z podstawowych elementów systemu amortyzacji w każdym samochodzie są osłony i odboje amortyzatorów, o których istnieniu zapewne wielu kierowców nie ma pojęcia.