Wybierz model samochodu marki Mazda
- 121 I (DA) (1989.04-1990.10)
- 121 II (DB) (1990.11-1993.10)
- 121 III (JASM, JBSM) (2000.02-2002.10)
- 2 (DE_, DH_) (2010.01-2015.06)
- 2 (DY) (2003.02-2007.06)
- 3 (BK) (2006.12-2009.06)
- 3 (BL) (2010.09-2013.05)
- 3 sedan (BK) (2006.12-2009.06)
- 3 sedan (BL) (2011.09-2014.09)
- 323 C IV (BG) (1993.01-1994.07)
- 323 C V (BA) (1994.08-1998.09)
- 323 F IV (BG) (1991.04-1994.04)
- 323 F V (BA) (1994.07-1998.09)
- 323 F VI (BJ) (1998.09-2004.05)
- 323 II (BD) (1986.06-1987.03)
- 323 II Hatchback (BD) (1986.06-1987.03)
- 323 III (BF) (1987.09-1989.10)
- 323 III Hatchback (BF) (1987.10-1991.11)
- 323 III Station Wagon (BW) (1992.09-1995.10)
- 323 P V (BA) (1996.10-1998.09)
- 323 S IV (BG) (1991.09-1994.07)
- 323 S V (BA) (1996.10-1998.09)
- 323 S VI (BJ) (2000.10-2002.10)
- 5 (CR19) (2005.02-2010.05)
- 5 (CW) od 2010.07
- 6 Hatchback (GG) (2005.06-2007.08)
- 6 Station Wagon (GY) (2005.06-2007.08)
- 6 sedan (GG) (2005.12-2007.08)
- 626 II (GC) (1986.10-1990.01)
- 626 II Hatchback (GC) (1986.01-1987.10)
- 626 II coupe (GC) (1985.09-1987.10)
- 626 III (GD) (1990.01-1992.05)
- 626 III Hatchback (GD) (1989.08-1991.07)
- 626 III Station Wagon (GV) (1994.11-1997.09)
- 626 III coupe (GD) (1988.04-1991.12)
- 626 IV (GE) (1994.08-1997.04)
- 626 IV Hatchback (GE) (1993.01-1997.04)
- 626 V (GF) (2000.10-2002.10)
- 626 V Hatchback (GF) (2000.10-2002.10)
- 626 V Station Wagon (GW) (2000.10-2002.10)
- 929 II (HB) (1984.10-1987.07)
- 929 II coupe (HB) (1984.10-1987.07)
- 929 III (HC) (1990.01-1991.06)
- 929 IV (HD) (1991.07-1996.03)
- DEMIO (DW) (2000.04-2003.07)
- MPV I (LV) (1996.05-1999.09)
- MPV II (LW) (2002.01-2006.12)
- MX-3 (EC) (1994.01-1997.10)
- MX-6 (GD) (1995.09-1997.01)
- MX-6 (GE) (1994.08-1997.02)
- PREMACY (CP) (2001.11-2005.03)
- XEDOS 6 (CA) (1994.06-1999.10)
Artykuły powiązane
- Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?
- Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?
- Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?
- Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora
Auto części zamienne Monroe
Monroe to producent elementów układu zawieszenia samochodów. Od niespełna stu lat firma jest nieustannie obecna na rynku części samochodowych. Produktem, z którego marka Monroe jest doskonale znana na całym świecie są amortyzatory Monroe wykorzystywane są w wielu koncernach motoryzacyjnych w seryjnej produkcji samochodów. Wśród producentów korzystających z elementów zawieszenia Monroe warto wymienić między innymi Volkswagena, Forda, Toyotę oraz BMW. ...
Zamienne części samochodowe do Mazdy
Samochody marki Mazda to doskonałe konstrukcje idealnie wpisujące się w każdą epokę światowej motoryzacji. Mazda to właściwe połączenie nowoczesnych rozwiązań technologicznych, wytrzymałych części do samochodów osobowych, nienagannego wyglądu oraz niezawodności. W naszej ofercie znajdziesz wysokiej klasy auto części ...
Systemy amortyzacji w samochodzie odpowiadają przede wszystkim za komfort oraz bezpieczeństwo podczas jazdy. Ich zadaniem jest ochrona kół przed uszkodzeniem lub oderwaniem na nierównościach oraz zminimalizowanie kołysania się nadwozia podczas jazdy. Jednymi z podstawowych elementów systemu amortyzacji w każdym samochodzie są osłony i odboje amortyzatorów, o których istnieniu zapewne wielu kierowców nie ma pojęcia.