Oleje mechanizmu różnicowego i mostu MOTUL - Porsche 911 (997) 3.8 GT3

Liczba produktów dla wybranego samochodu: 4
Sortuj:
Widok:   
z 1

Olej MOTUL 45750

80,00 zł z VAT
SpecyfikacjaDIN 51 524 T3 Zalecenie producenta olejuZF TE-ML 02K Dla komponentów, patrz: lista częsci Jednostka: szt. Kod: 45750 Producent części: MOTUL

Olej MOTUL 34200

1250,00 zł z VAT
Klasa lepkości wg SAE75W-90 Specyfikacja wg APIGL-5 SpecyfikacjaMIL-L 2105 D Dla komponentów, patrz: lista częsci Jednostka: szt. Kod: 34200 Producent części: MOTUL

Olej MOTUL 34200.

Klasa lepkości SAE75W90 OlejOlej syntetyczny SpecyfikacjaAPI GL-4/GL-5 Dopuszczenie przez producentaMIL-L-2105D Dla komponentów, patrz: lista częsci Kod: 34200. Producent części: MOTUL

Olej MOTUL 45750.

OlejOlej syntetyczny Dopuszczenie przez producentaFENDT X902.011.622 Dla komponentów, patrz: lista częsci Kod: 45750. Producent części: MOTUL

Auto części zamienne Motul

Motul to przedsiębiorstwo motoryzacyjne obecne na rynku od ponad 150 lat. Głównym celem firmy jest tworzenie bezkompromisowych produktów o najwyższej jakości dla najbardziej wymagających klientów. Części samochodowe Motul zostały szybko docenione przez czołowe zespoły sportowe oraz uznane za jedne z najlepszych w zakresie ochrony mechanizmów w ekstremalnych warunkach. Obecnie Motul to symbol najlepszych środków smarnych regularnie ...

Szukaj cześci MOTUL

Części samochodowe do Porsche 911 (997) ósmej generacji

Porsche 911 to sportowy samochód, który dzięki swojej stylistyce powielanej z generacji na generację oraz niezwykłych osiągach i tradycji jest prawdziwą i wciąż żywą legendą, którą można spotkać na drodze. Historia tego kultowego już modelu rozpoczęła się w roku 1963, kiedy to fabrykę Porsche opuściły pierwsze egzemplarze tego modelu. Samochód wyróżniał się tym, że posiadał chłodzony powietrzem silnik B6 o pojemności blisko 2 litrów. Generował on moc 130KM co w ...
Szukaj części do Porsche 911 (997)
Olej do dyferencjału

Obecnie każdy samochód posiada co najmniej jeden mechanizm różnicowy na pokładzie. Auta terenowe oraz sportowe mogą ich mieć nawet kilka, po jednym na każdą oś oraz centralny dyferencjał, tzw. międzyosiowy. Aby takie rozwiązanie mogło prawidłowo spełniać swoją funkcję, odpowiednie smarowanie mechanizmu różnicowego jest absolutnie niezbędne.

Dyferencjał w samochodzie

Najczęściej podczas pokonywania zakrętów samochodem dwa koła ...

Sprawdź Oleje mechanizmu różnicowego i mostu