Wybierz model samochodu marki Bmw
- 1 (E81) (2011.01-2011.12)
- 1 (E87) (2011.01-2011.12)
- 1 Cabrio (E88) (2008.03-2013.10)
- 1 Coupe (E82) (2011.03-2012.06)
- 3 Cabrio (E36) (1996.03-1999.09)
- 3 Cabrio (E46) (2006.01-2007.12)
- 3 Cabrio (E93) (2010.03-2013.12)
- 3 Compact (E36) (1997.09-2000.08)
- 3 Compact (E46) (2003.03-2005.02)
- 3 Coupe (E36) (1995.10-1998.11)
- 3 Coupe (E46) (2004.03-2006.05)
- 3 Coupe (E92) (2010.03-2013.12)
- 3 Sedan (E36) (1996.01-1998.05)
- 3 Sedan (E46) (2002.09-2004.12)
- 3 Sedan (E90) (2011.03-2011.12)
- 3 Touring (E36) (1997.03-1999.05)
- 3 Touring (E46) (2002.10-2003.03)
- 3 Touring (E91) (2010.03-2012.06)
- 5 Gran Turismo (F07) (2012.07-2013.06)
- 5 Sedan (E34) (1994.05-1995.08)
- 5 Sedan (E39) (1998.10-2003.06)
- 5 Sedan (E60) (2008.09-2010.03)
- 5 Sedan (F10) (2013.02-2016.10)
- 5 Touring (E34) (1996.02-1996.07)
- 5 Touring (E39) (2000.02-2004.05)
- 5 Touring (E61) (2008.09-2010.12)
- 5 Touring (F11) (2012.03-2017.02)
- 6 Cabrio (E64) (2007.07-2010.07)
- 6 Cabrio (F12) (2015.03-2018.06)
- 6 Coupe (E63) (2007.07-2010.07)
- 6 Coupe (F13) (2015.03-2017.10)
- 7 (E32) (1992.05-1994.03)
- 7 (E38) (2000.04-2001.11)
- 7 (E65, E66, E67) (2005.07-2008.08)
- 7 (F01, F02, F03, F04) (2012.07-2015.05)
- 8 Coupe (E31) (1996.03-1999.06)
- X1 (E84) (2013.03-2015.06)
- X3 (E83) (2009.04-2011.12)
- X5 (E53) (2004.04-2006.09)
- X5 (E70) (2012.02-2013.06)
- X6 (E71, E72) (2011.08-2014.06)
- Z3 Coupe (E36) (2001.06-2003.06)
- Z3 Roadster (E36) (2001.06-2003.01)
- Z4 Coupe (E86) (2006.04-2008.08)
- Z4 Roadster (E85) (2005.03-2009.02)
- Z4 Roadster (E89) (2013.04-2016.08)
Artykuły powiązane
- Co zrobić, gdy silnik spala olej? Jak rozpoznać taką usterkę i jak postępować, gdy już do niej dojdzie?
- Wycieki oleju z silnika. Jakie mogę być przyczyny podobnej awarii?
- Głośna praca silnika. Co może być przyczyną hałasu przy pracującym motorze samochodu?
- Wysokie spalanie paliwa w silniku diesla? Poznaj 4 przyczyny tego problemu i sposoby ich usunięcia
- Uszkodzony separator odmy. Czy może stać się przyczyną zbyt dużego poboru oleju silnikowego?
- Zapiekające się pierścienie tłokowe w silnikach 1.6 MPI? To może być przyczyną zwiększonego poboru oleju samochodowego
- „Zajączkowanie” i „kangurowanie” samochodów z silnikami 1.5 TSI. Czy aktualizacja oprogramowania okazała się być wystarczającym rozwiązaniem tego problemu?
Auto części zamienne Maxgear
Firma Maxgear to synonim wysokiej jakości i bogatej oferty części zamiennych do samochodów osobowych i dostawczych. Wnikliwa kontrola i staranny dobór dostawców sprawia, części samochodowe Maxgear charakteryzują się wytrzymałością, odpornością na uszkodzenia oraz innowacyjnością. Grono specjalistów i wykwalifikowana kadra pracowników stale czuwa nad utrzymaniem niezawodności produktów.
Części ...
Zamienne części samochodowe do BMW
Dostarczamy wyłącznie najwyższej jakości zamienne części samochodowe pochodzące od sprawdzonych i godnych zaufania producentów. Wszystkie auto części BMW dostępne w naszej ofercie posiadają niezbędne atesty oraz homologacje, a także spełniają restrykcyjne wymogi projektowe i konstrukcyjne. Proponowane przez nas ...
Podczas trwania procesu spalania mieszanki paliwowo-powietrznej, z komory spalania poprzez pierścienie w tłokach przedostaje się do skrzyni korbowej pewna ilość gazów, które powodują wzrost ciśnienia w skrzyni. Aby obniżyć powstałe w ten sposób ciśnienie i utrzymać je na właściwym poziomie, niezbędna jest odma olejowa, nazywana również przewodem odpowietrzającym skrzynię korbową.
Odma olejowa w samochodzie
W skrzyni korbowej, ...