Wybierz typ samochodu marki 911 (997)
- 3.6 Carrera 4 325KM
- 3.6 Carrera 325KM
- 3.6 Carrera 345KM
- 3.6 Carrera 4 345KM
- 3.8 Carrera 4S 355KM
- 3.8 Carrera S 355KM
- 3.8 Carrera S 381KM
- 3.8 Carrera 4S 381KM
- 3.8 Carrera S 385KM
- 3.8 Carrera 4S 385KM
- 3.8 Carrera S / GTS 408KM
- 3.8 Carrera 4S / 4 GTS 408KM
- 3.6 GT3 415KM
- 3.8 GT3 435KM
- 3.8 GT3 RS 450KM
- 3.6 Turbo 480KM
- 4.0 GT3 RS 500KM
- 3.8 Turbo 500KM
- 3.8 Turbo S 530KM
- 3.6 GT 2 530KM
- 3.6 GT2 RS 620KM
Artykuły powiązane
- Gdzie i jak wlewać płyn chłodniczy w samochodzie? Wymiana płynu chłodniczego krok po kroku
- Od czego zależy kolor płynu chłodniczego? Jaki kolor płynu do chłodnic wybrać i jakie ma to znaczenie dla samochodu?
- Jak należy się zachować w przypadku wycieku płynu z chodnicy? Jaki płyn dolać i czy może to być sama woda destylowana?
- Jak dbać o układ chłodzenia silnika, by ten nie zawodził nawet w największe upały? Jakich preparatów można w tym celu używać?
- Jak odpowietrzyć układ chłodzenia w samochodzie? Którą metodę należy wybrać, w zależności od sytuacji oraz możliwości kierowcy?
- Płukanie układu chłodzenia. Zobacz, jak i dlaczego warto to robić
- Black Week - cały tydzień zniżek na iParts.pl
Auto części zamienne Vaico
Vaico jest marką handlową części zamiennych produkcji niemieckiej firmy Vierol, istniejącej na rynku motoryzacyjnym od 1977 roku. Firma jest międzynarodowym dostawcą komponentów do samochodów osobowych produkcji wielu marek, a jej sieć dystrybucyjna obejmuje ponad 100 krajów na całym świecie. Części Vaico firmy Vierol produkowane są przy użyciu najnowocześniejszych technologii, dzięki czemu spełniają wymagania wiodących producentów samochodów i branży ...
Części samochodowe do Porsche 911 (997) ósmej generacji
Uszkodzone chłodzenie silnika w samochodzie może doprowadzić nawet do zniszczeniem jednostki napędowej. Kiedy jeden z kluczowych elementów układu zawiedzie, silnik zostaje wystawiony na niebezpieczeństwo przegrzania. Podstawowym celem układu chłodzenia jest nie tyle chłodzenie silnika, co zapewnienie mu odpowiedniej temperatury roboczej tak, aby jednostka napędowa się nie przegrzewała, ale też, żeby nie była niedogrzana. Czuwa nad tym moduł ...