Wybierz model samochodu marki Renault
- GRAND SCÉNIC III (JZ0/1_) od 2013.01
- MEGANE CC (EZ0/1_) (2013.11-2015.08)
- MEGANE III Grandtour (KZ0/1) od 2013.11
- MEGANE III coupe (DZ0/1_) od 2013.11
- MEGANE III liftback (BZ0/1_, B3_) (2013.11-2015.08)
- SCÉNIC III (JZ0/1_) od 2014.07
Artykuły powiązane
- Gdzie i jak wlewać płyn chłodniczy w samochodzie? Wymiana płynu chłodniczego krok po kroku
- Od czego zależy kolor płynu chłodniczego? Jaki kolor płynu do chłodnic wybrać i jakie ma to znaczenie dla samochodu?
- Jak należy się zachować w przypadku wycieku płynu z chodnicy? Jaki płyn dolać i czy może to być sama woda destylowana?
- Jak dbać o układ chłodzenia silnika, by ten nie zawodził nawet w największe upały? Jakich preparatów można w tym celu używać?
- Jak odpowietrzyć układ chłodzenia w samochodzie? Którą metodę należy wybrać, w zależności od sytuacji oraz możliwości kierowcy?
- Płukanie układu chłodzenia. Zobacz, jak i dlaczego warto to robić
- Black Week - cały tydzień zniżek na iParts.pl
Auto części zamienne Hitachi
HITACHI to wielki, japoński koncern, który zajmuje się produkcją oraz dystrybucją wielu różnych produktów na różnych polach, w tym części samochodowych. Większość z tych produktów przeznaczona jest do samochodów japońskich producentów. W ofercie HITACHI znajdziemy szeroki wybór czujników, przekaźników, osprzętu elektrycznego silnika, a także pompy paliwa i ich poszczególne elementy.
Klienci chwalą produkty japońskiej marki za doskonałą trwałość oraz ...
Zamienne części samochodowe do Renault
Samochody Renault dzięki swej ekonomiczności i jednocześnie niezłym osiągom stały się ulubionymi pojazdami milionów kierowców na całym świecie. Renault to koncern globalny, dlatego też dostęp do auto części Renault jest łatwy i nieograniczony. My proponujemy wysokiej jakości części do Renault pochodzące ...
Uszkodzone chłodzenie silnika w samochodzie może doprowadzić nawet do zniszczeniem jednostki napędowej. Kiedy jeden z kluczowych elementów układu zawiedzie, silnik zostaje wystawiony na niebezpieczeństwo przegrzania. Podstawowym celem układu chłodzenia jest nie tyle chłodzenie silnika, co zapewnienie mu odpowiedniej temperatury roboczej tak, aby jednostka napędowa się nie przegrzewała, ale też, żeby nie była niedogrzana. Czuwa nad tym moduł ...