Wybierz typ samochodu marki 911 (997)
- 3.6 Carrera 4 325KM
- 3.6 Carrera 325KM
- 3.6 Carrera 345KM
- 3.6 Carrera 4 345KM
- 3.8 Carrera 4S 355KM
- 3.8 Carrera S 355KM
- 3.8 Carrera S 381KM
- 3.8 Carrera 4S 381KM
- 3.8 Carrera S 385KM
- 3.8 Carrera 4S 385KM
- 3.8 Carrera S / GTS 408KM
- 3.8 Carrera 4S / 4 GTS 408KM
- 3.6 GT3 415KM
- 3.8 GT3 435KM
- 3.8 GT3 RS 450KM
- 3.6 Turbo 480KM
- 4.0 GT3 RS 500KM
- 3.8 Turbo 500KM
- 3.8 Turbo S 530KM
- 3.6 GT 2 530KM
- 3.6 GT2 RS 620KM
Artykuły powiązane
- Gdzie i jak wlewać płyn chłodniczy w samochodzie? Wymiana płynu chłodniczego krok po kroku
- Od czego zależy kolor płynu chłodniczego? Jaki kolor płynu do chłodnic wybrać i jakie ma to znaczenie dla samochodu?
- Jak należy się zachować w przypadku wycieku płynu z chodnicy? Jaki płyn dolać i czy może to być sama woda destylowana?
- Jak dbać o układ chłodzenia silnika, by ten nie zawodził nawet w największe upały? Jakich preparatów można w tym celu używać?
- Jak odpowietrzyć układ chłodzenia w samochodzie? Którą metodę należy wybrać, w zależności od sytuacji oraz możliwości kierowcy?
- Płukanie układu chłodzenia. Zobacz, jak i dlaczego warto to robić
- Black Week - cały tydzień zniżek na iParts.pl
Auto części zamienne Borg & Beck
Marka Borg & Beck to brytyjskie przedsiębiorstwo motoryzacyjne, które funkcjonuje na rynku od ponad 100 lat. Charles Borg i Marshall Beck w roku 1903 założyli firmę, która specjalizowała się w produkcji narzędzi. Zaledwie kilka lat później marka stworzyła pierwsze sprzęgła przesuwne na kilkunastu rynkach samochodowych. Części firmy Borg & Beck szybko okazały się ogromnym sukcesem, a marka stała się znana na cały świat.
Od samego ...
Części samochodowe do Porsche 911 (997) ósmej generacji
Uszkodzone chłodzenie silnika w samochodzie może doprowadzić nawet do zniszczeniem jednostki napędowej. Kiedy jeden z kluczowych elementów układu zawiedzie, silnik zostaje wystawiony na niebezpieczeństwo przegrzania. Podstawowym celem układu chłodzenia jest nie tyle chłodzenie silnika, co zapewnienie mu odpowiedniej temperatury roboczej tak, aby jednostka napędowa się nie przegrzewała, ale też, żeby nie była niedogrzana. Czuwa nad tym moduł ...