Łożysko oporowe MAPCO - Fiat PANDA (169_) 1.3 D Multijet 4x4 (169.AXC2A)
Artykuły powiązane
- Sprzęgło DSG, jego budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?
- Zamarznięte sprzęgło i skrzynia biegów. Czy to w ogóle możliwe? Jak się uchronić przed tego typu problemami?
- Dlaczego sprzęgło hałasuje? Co może być przyczyną głośnej pracy sprzęgła i w jaki sposób należy w takich przypadkach postępować?
- Kiedy sprzęgło przestaje się wysprzęglać. Jak rozpoznać nadchodzące problemy? Co je powoduje i jak należy sobie z nimi radzić?
- Sprzęgło zaczęło się ślizgać? Jak rozpoznać, że to właśnie sprzęgło i co zrobić, kiedy pojawi się ten problem?
- Jak rozpoznać objawy zużytego wysprzęglika? Czym różnią się od objawów zużytej pompki sprzęgła?
- Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?
Auto części zamienne Mapco
MAPCO Autotechnik GmbH istnieje na rynku motoryzacyjnym od 1977 roku. Firma założona we Francji obecnie posiada placówki również w Niemczech i Holandii, a produkowane części samochodowe MAPCO dystrybuuje do krajów na wszystkich kontynentach. Firma specjalizuje się przede wszystkim w produkcji komponentów do układów hamulcowych, kierowniczych i zawieszeń, stanowiących jedną z większych grup produktowych. Jednak w swojej ofercie MAPCO posiada też ...
Sprawdź ofertę części do Fiata Panda
Łożysko oporowe, nazywane również łożyskiem wciskowym, to nieodłączny element każdego systemu wysprzęglania. Łożysko oporowe to element o niezbyt skomplikowanej budowie, które przeważnie wytrzymuje cały okres eksploatacji sprzęgła. Mimo prostej ...