Wybierz model samochodu marki Vw
- AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) od 2018.05
- ARTEON (3H7, 3H8) od 2018.04
- CADDY II Nadwozie pełne/minivan (9K9A) (2000.08-2004.01)
- CADDY II nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (9K9B) (2000.08-2004.01)
- CADDY II pick-up (9U7) (1996.06-2000.12)
- CC B7 (358) (2011.11-2013.01)
- EOS (1F7, 1F8) (2010.11-2015.08)
- GOLF ALLTRACK VII Variant (BA5, BV5) (2014.12-2018.05)
- GOLF II (19E, 1G1) (1990.04-1991.07)
- GOLF III (1H1) (1996.04-1997.08)
- GOLF III Variant (1H5) (1996.04-1999.04)
- GOLF VI (5K1) (2011.05-2012.11)
- GOLF VI kabriolet (517) (2013.01-2016.05)
- GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) (2019.07-2020.08)
- GOLF VII Variant (BA5, BV5) od 2018.12
- JETTA II (19E, 1G2, 165) (1990.01-1991.10)
- LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) (2001.05-2006.06)
- LT 28-46 II Platforma / podwozie (2DC, 2DF, 2DG, 2DL, 2DM) (2002.04-2006.07)
- LT 28-46 II Skrzynia (2DA, 2DD, 2DH) (2002.04-2006.07)
- MULTIVAN VI (SGF, SGM, SGN, SHM, SHN) od 2019.07
- PASSAT ALLTRACK B7 (365) (2013.01-2014.12)
- PASSAT ALLTRACK B8 Variant (3G5, CB5) od 2020.08
- PASSAT B7 (362) (2013.01-2014.12)
- PASSAT B7 Variant (365) (2013.01-2014.12)
- PASSAT B8 (3G2, CB2) od 2020.09
- PASSAT B8 Variant (3G5, CB5) od 2020.09
- POLO CLASSIC (86C, 80) (1990.10-1994.09)
- POLO VI (AW1, BZ1, AE1) od 2021.04
- POLO coupe (86C, 80) (1991.03-1994.09)
- SCIROCCO III (137, 138) (2015.07-2017.11)
- SHARAN (7N1, 7N2) od 2018.11
- T-ROC (A11) od 2020.11
- TIGUAN I (5N_) (2012.11-2018.07)
- TIGUAN II (AD1, AX1) od 2021.01
- TOURAN (5T1) od 2020.11
- TRANSPORTER / CARAVELLE VI Autobus (SGB, SGJ, SHB, SHJ) od 2020.01
- TRANSPORTER VI Platforma / podwozie (SFD, SFE, SFL, SFZ, SJD od 2019.10
- TRANSPORTER VI Skrzynia (SGA, SGH, SHA, SHH) od 2020.01
- VENTO (1H2) (1997.04-1998.09)
Artykuły powiązane
- Co zrobić, gdy silnik spala olej? Jak rozpoznać taką usterkę i jak postępować, gdy już do niej dojdzie?
- Wycieki oleju z silnika. Jakie mogę być przyczyny podobnej awarii?
- Głośna praca silnika. Co może być przyczyną hałasu przy pracującym motorze samochodu?
- Wysokie spalanie paliwa w silniku diesla? Poznaj 4 przyczyny tego problemu i sposoby ich usunięcia
- Zapiekające się pierścienie tłokowe w silnikach 1.6 MPI? To może być przyczyną zwiększonego poboru oleju samochodowego
- „Zajączkowanie” i „kangurowanie” samochodów z silnikami 1.5 TSI. Czy aktualizacja oprogramowania okazała się być wystarczającym rozwiązaniem tego problemu?
- Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Auto części zamienne Tructec Automotive
Trucktec Automotive GmbH jest niemieckim dostawcą części samochodowych, działającym na rynku motoryzacyjnym od 1989 roku. Firma posiada placówki w Dubaju, Szanghaju, Singapurze i w Johannesburgu, dystrybuując swoje produkty do wielu krajów na całym świecie. Firma jest wiodącym dostawcą części zamiennych przede wszystkim do niemieckich marek samochodów, jednak wysokiej jakości części samochodowe Tructec Automotive pasują do wszystkich ...
Zamienne części samochodowe do VW
Volkswagen to współczesny gigant motoryzacyjny, który może się pochwalić bardzo szeroką ofertą samochodów, z których wiele odniosło spektakularny sukces rynkowy. Niemieckie samochody to przede wszystkim precyzja wykonania i wysoka jakość wykończenie, jednak i one wymagają odpowiedniego serwisowania i konserwacji. Posiadamy największą ...
Żaden silnik spalinowy nie będzie prawidłowo pracować bez odpowiedniego smarowania. Samochodowa jednostka napędowa jest zbudowana z ogromnej ilości części, które działają synchronicznie w oparciu o ruch obrotowy, sprzęgający lub/i posuwisto-zwrotny. Aby ich powierzchnie stykowe tych elementów nie uległy zbyt szybkiemu zużyciu, konieczne jest stworzenie stabilnego filmu olejowego, który eliminuje tarcie o siebie najważniejszych części silnika na sucho. Zapewnia to pompa ...