Wybierz model samochodu marki Vw
- CADDY II Nadwozie pełne/minivan (9K9A) (2000.08-2004.01)
- CADDY II nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (9K9B) (2000.08-2004.01)
- CADDY II pick-up (9U7) (1996.06-2000.12)
- CORRADO (53I) (1993.04-1995.12)
- DERBY (86C, 80) (1982.09-1984.12)
- FOX liftback (5Z1, 5Z3, 5Z4) (2010.09-2011.12)
- GOLF I (17) (1983.01-1984.02)
- GOLF I Cabriolet (155) (1989.08-1993.03)
- GOLF II (19E, 1G1) (1990.04-1991.07)
- GOLF III (1H1) (1996.04-1997.08)
- GOLF III Cabriolet (1E7) (1996.07-1998.05)
- GOLF III Variant (1H5) (1996.04-1999.04)
- GOLF IV Cabriolet (1E7) (1998.06-2002.06)
- JETTA I (16) (1982.08-1983.07)
- JETTA II (19E, 1G2, 165) (1990.01-1991.10)
- LUPO I (6X1, 6E1) (2001.02-2005.07)
- NEW BEETLE (9C1, 1C1) (2001.11-2010.09)
- PASSAT B2 (32B) (1986.08-1988.03)
- PASSAT B2 Variant (33B) (1986.08-1988.03)
- PASSAT B3/B4 (3A2, 35I) (1996.03-1996.08)
- PASSAT B3/B4 Variant (3A5, 35I) (1996.03-1997.05)
- POLO (6N2) (1999.10-2001.09)
- POLO (9N_, 9A_) (2005.09-2009.11)
- POLO CLASSIC (86C, 80) (1990.10-1994.09)
- POLO II (86C, 80) (1990.10-1994.09)
- POLO III (6N1) (1998.09-1999.10)
- POLO III CLASSIC (6V2) (2002.11-2006.07)
- POLO IV sedan (9A4, 9A2, 9N2, 9A6) (2003.11-2005.06)
- POLO Variant (6V5) (1999.10-2001.09)
- POLO coupe (86C, 80) (1991.03-1994.09)
- SCIROCCO I (53) (1979.08-1980.07)
- SCIROCCO II (53B) (1986.04-1990.07)
- TRANSPORTER IV Autobus (70B, 70C, 7DB, 7DK, 70J, 70K, 7DC, 7 (2000.04-2003.04)
- TRANSPORTER IV Platforma / podwozie (70E, 70L, 70M, 7DE, 7DL (2000.06-2003.04)
- TRANSPORTER IV Skrzynia (70A, 70H, 7DA, 7DH) (2000.09-2003.04)
- VENTO (1H2) (1997.04-1998.09)
Artykuły powiązane
- 10% na części układu hamulcowego
- Dolewanie płynu hamulcowego w samochodzie. Jak sprawdzić jego poziom? Gdzie uzupełniać? Co zrobić w przypadku nagłego ubytku?
- Homologacja części układu hamulcowego ECE R90. Czym jest i dlaczego warto zwrócić uwagę na tę normę?
- Tarcza kotwiczna, czyli osłona tarczy hamulcowej. Czym jest, do czego służy i co warto wiedzieć o jej wymianie?
- Smarowanie hamulców samochodowych. Czy należy smarować tarcze hamulcowe? Czym smarować prowadnice? Co daje smarowanie klocków?
- Serwo układu hamulcowego. Czym jest, do czego służy i jak rozpoznać jego awarię?
- Uniwersalny płyn hamulcowy Bosch ENV6. Na co pozwala ten nowy produkt od niemieckiego potentata?
Auto części zamienne FTE
FTE Automotive jest wiodącym, międzynarodowym producentem elementów układu hamulcowego oraz części sterowania sprzęgłem. Korzenie firmy sięgają roku 1943. W 1954 roku rozpoczęto produkcję i dystrybucję części do hamulców hydraulicznych. W 1970 roku firma po raz pierwszy wzięła udział w Międzynarodowym Salonie Samochodowym we Frankfurcie. Niespełna pięć lat później rozpoczęto seryjną produkcję sprzęgieł. Wraz z rozwojem firmy uruchamiano nowe linie ...
Zamienne części samochodowe do VW
Volkswagen to współczesny gigant motoryzacyjny, który może się pochwalić bardzo szeroką ofertą samochodów, z których wiele odniosło spektakularny sukces rynkowy. Niemieckie samochody to przede wszystkim precyzja wykonania i wysoka jakość wykończenie, jednak i one wymagają odpowiedniego serwisowania i konserwacji. Posiadamy największą ...
Korektor siły hamowania to już w zasadzie dość archaiczne rozwiązanie, stosowane głównie w starszych modelach samochodów. Urządzenie to wykorzystywane jest w autach nieposiadających układu ABS. Głównym zadaniem regulatora sił hamowania jest zagwarantowanie właściwej ...