Wybierz typ samochodu marki THEMA (834_)
- 2500 Turbo D 101KM
- 2500 Turbo DS 105KM
- 2000 i.e. 113KM
- 2500 Turbo DS 116KM
- 2000 i.e. 115KM
- 2500 Turbo DS 115KM
- 2000 i.e 117KM
- 2000 i.e. 120KM
- 2000 i.e. 16V 141KM
- 2000 i.e. 16V 147KM
- 2850 V6 i.e. 147KM
- 2850 V6 i.e. 150KM
- 2000 i.e.Turbo 150KM
- 2000 16V 152KM
- 2000 i.e. Turbo 166KM
- 3000 V6 171KM
- 2000 i.e. 16V Turbo 177KM
- 2000 16V Turbo 181KM
- 2000 16V Turbo 201KM
- 8.32 205KM
- 8.32 215KM
Artykuły powiązane
- 10% na części układu hamulcowego
- Dolewanie płynu hamulcowego w samochodzie. Jak sprawdzić jego poziom? Gdzie uzupełniać? Co zrobić w przypadku nagłego ubytku?
- Homologacja części układu hamulcowego ECE R90. Czym jest i dlaczego warto zwrócić uwagę na tę normę?
- Tarcza kotwiczna, czyli osłona tarczy hamulcowej. Czym jest, do czego służy i co warto wiedzieć o jej wymianie?
- Smarowanie hamulców samochodowych. Czy należy smarować tarcze hamulcowe? Czym smarować prowadnice? Co daje smarowanie klocków?
- Serwo układu hamulcowego. Czym jest, do czego służy i jak rozpoznać jego awarię?
- Uniwersalny płyn hamulcowy Bosch ENV6. Na co pozwala ten nowy produkt od niemieckiego potentata?
Auto części zamienne FTE
FTE Automotive jest wiodącym, międzynarodowym producentem elementów układu hamulcowego oraz części sterowania sprzęgłem. Korzenie firmy sięgają roku 1943. W 1954 roku rozpoczęto produkcję i dystrybucję części do hamulców hydraulicznych. W 1970 roku firma po raz pierwszy wzięła udział w Międzynarodowym Salonie Samochodowym we Frankfurcie. Niespełna pięć lat później rozpoczęto seryjną produkcję sprzęgieł. Wraz z rozwojem firmy uruchamiano nowe linie ...
Zamienne części samochodowe do Lancia
Lancia to historia światowej motoryzacji. Lancia to królowa sportów motorowych w latach 70. i 80. XX wieku. W końcu, Lancia to jeden z symboli włoskiej myśli technicznej oraz niebanalnej stylistyki, która zachwycała i zachwyca nadal miliony motomaniaków. Niestety, Lancia to obecnie jedynie marka lokalna, która funkcjonuje jeszcze wyłącznie na rynku ...
Korektor siły hamowania to już w zasadzie dość archaiczne rozwiązanie, stosowane głównie w starszych modelach samochodów. Urządzenie to wykorzystywane jest w autach nieposiadających układu ABS. Głównym zadaniem regulatora sił hamowania jest zagwarantowanie właściwej ...