Wybierz model samochodu marki Bentley
- CONTINENTAL FLYING SPUR (3W_) (2010.06-2013.12)
- CONTINENTAL coupe (3W_, 393) (2017.09-2018.05)
- CONTINENTAL kabriolet (3W_, 394) (2017.11-2018.05)
- FLYING SPUR (4W_) od 2016.11
Artykuły powiązane
- Co zrobić, gdy silnik spala olej? Jak rozpoznać taką usterkę i jak postępować, gdy już do niej dojdzie?
- Wycieki oleju z silnika. Jakie mogę być przyczyny podobnej awarii?
- Głośna praca silnika. Co może być przyczyną hałasu przy pracującym motorze samochodu?
- Wysokie spalanie paliwa w silniku diesla? Poznaj 4 przyczyny tego problemu i sposoby ich usunięcia
- Zapiekające się pierścienie tłokowe w silnikach 1.6 MPI? To może być przyczyną zwiększonego poboru oleju samochodowego
- „Zajączkowanie” i „kangurowanie” samochodów z silnikami 1.5 TSI. Czy aktualizacja oprogramowania okazała się być wystarczającym rozwiązaniem tego problemu?
- Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Auto części zamienne Tructec Automotive
Trucktec Automotive GmbH jest niemieckim dostawcą części samochodowych, działającym na rynku motoryzacyjnym od 1989 roku. Firma posiada placówki w Dubaju, Szanghaju, Singapurze i w Johannesburgu, dystrybuując swoje produkty do wielu krajów na całym świecie. Firma jest wiodącym dostawcą części zamiennych przede wszystkim do niemieckich marek samochodów, jednak wysokiej jakości części samochodowe Tructec Automotive pasują do wszystkich ...
Zamienne części samochodowe do Bentleya
Bentley to obecnie znak rozpoznawczy brytyjskiej motoryzacji. Koncern ten to przede wszystkim samochody luksusowe klasy Premium, które od lat plasują się w ścisłej czołówce limuzyn z zacięciem sportowym. Zaawansowana technologia oraz najnowsze systemy wykorzystywane w brytyjskich super samochodach sprawiają, że konieczne jest stosowanie w nich jak ...
Korek spustowy oleju w samochodzie to prosta śruba posiadająca własne uszczelnienie, która umożliwia, kiedy jest to potrzebne, zlanie oleju z miski olejowej do pojemnika. Korki spustowe oleju wytwarzane są najczęściej z metalu lub tworzywa sztucznego. Z reguły jest to element dość trwały i wytrzymały, który ponadto nie podlega szczególnym przeciążeniom. Do awarii tego elementu dochodzi więc stosunkowo rzadko.