Wybierz typ samochodu marki KLASA E Kabriolet (A238)
- E 200 4-matic 184KM
- E 200 184KM
- E 220 d 194KM
- E 220 d 4-matic 194KM
- E 200 EQ Boost 4-matic 197KM
- E 200 EQ Boost 197KM
- E 300 245KM
- E 300 d 245KM
- E 300 EQ Boost 258KM
- E 350 d 4-matic 258KM
- E 350 d 286KM
- E 350 EQ Boost 299KM
- E 400 4-matic 333KM
- E 400 d 4-matic 340KM
- E 450 4-matic 367KM
- AMG E53 EQ Boost 4-matic+ 435KM
Artykuły powiązane
- Co zrobić, gdy silnik spala olej? Jak rozpoznać taką usterkę i jak postępować, gdy już do niej dojdzie?
- Wycieki oleju z silnika. Jakie mogę być przyczyny podobnej awarii?
- Głośna praca silnika. Co może być przyczyną hałasu przy pracującym motorze samochodu?
- Wysokie spalanie paliwa w silniku diesla? Poznaj 4 przyczyny tego problemu i sposoby ich usunięcia
- Zapiekające się pierścienie tłokowe w silnikach 1.6 MPI? To może być przyczyną zwiększonego poboru oleju samochodowego
- „Zajączkowanie” i „kangurowanie” samochodów z silnikami 1.5 TSI. Czy aktualizacja oprogramowania okazała się być wystarczającym rozwiązaniem tego problemu?
- Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Auto części zamienne Metzger
Firma Metzger powstała w Stuttgarcie w 1980 roku. Niewielka, niemiecka firma była początkowo prowadzona tylko przez trzech współudziałowców. Obecnie marka cieszy się ogromnym uznaniem na całym świecie, a dynamiczny rozwój wpłynął na wysoką pozycję wiodącego producenta części zamiennych w branży motoryzacyjnej.
Części samochodowe Metzger trafiają do producentów wyposażenia fabrycznego, ale są także dostarczane na niezależny rynek ...
Zamienne części samochodowe do Mercedesa
Samochody Mercedes to od zawsze synonim luksusu i niezawodności. Auta niemieckiego producenta to doskonałe pojazdy, które wymagają najwyższej jakości auto części do Mercedesa. W naszym sklepie znajdziesz wszystko, czego Ci potrzeba do utrzymania swojego pojazdu w nienagannym stanie technicznym. Wszystkie ...
Korek spustowy oleju w samochodzie to prosta śruba posiadająca własne uszczelnienie, która umożliwia, kiedy jest to potrzebne, zlanie oleju z miski olejowej do pojemnika. Korki spustowe oleju wytwarzane są najczęściej z metalu lub tworzywa sztucznego. Z reguły jest to element dość trwały i wytrzymały, który ponadto nie podlega szczególnym przeciążeniom. Do awarii tego elementu dochodzi więc stosunkowo rzadko.