Korek spustowy oleju KRAFT AUTOMOTIVE - Mazda 323 S IV (BG) 1.3 (BG3P)
Artykuły powiązane
- Co zrobić, gdy silnik spala olej? Jak rozpoznać taką usterkę i jak postępować, gdy już do niej dojdzie?
- Wycieki oleju z silnika. Jakie mogę być przyczyny podobnej awarii?
- Głośna praca silnika. Co może być przyczyną hałasu przy pracującym motorze samochodu?
- Wysokie spalanie paliwa w silniku diesla? Poznaj 4 przyczyny tego problemu i sposoby ich usunięcia
- Zapiekające się pierścienie tłokowe w silnikach 1.6 MPI? To może być przyczyną zwiększonego poboru oleju samochodowego
- „Zajączkowanie” i „kangurowanie” samochodów z silnikami 1.5 TSI. Czy aktualizacja oprogramowania okazała się być wystarczającym rozwiązaniem tego problemu?
- Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Auto części zamienne Kraft Automotive
Marka KRAFT AUTOMOTIVE charakteryzuje się przede wszystkim wysoką jakością produktów, szerokim asortymentem oraz atrakcyjną ceną. Dzięki zapewnieniu swoim odbiorcom pełnego wsparcia technicznego, które realizowane jest przez wykwalifikowaną grupę specjalistów, firma zyskuje wielu zwolenników.
Wysoki standard i nowoczesne technologie użyte do części KRAFT AUTOMOTIVE zapewniają pełne bezpieczeństwo użytkowania w każdych ...
Zamienne części samochodowe do Mazdy
Samochody marki Mazda to doskonałe konstrukcje idealnie wpisujące się w każdą epokę światowej motoryzacji. Mazda to właściwe połączenie nowoczesnych rozwiązań technologicznych, wytrzymałych części do samochodów osobowych, nienagannego wyglądu oraz niezawodności. W naszej ofercie znajdziesz wysokiej klasy auto części ...
Korek spustowy oleju w samochodzie to prosta śruba posiadająca własne uszczelnienie, która umożliwia, kiedy jest to potrzebne, zlanie oleju z miski olejowej do pojemnika. Korki spustowe oleju wytwarzane są najczęściej z metalu lub tworzywa sztucznego. Z reguły jest to element dość trwały i wytrzymały, który ponadto nie podlega szczególnym przeciążeniom. Do awarii tego elementu dochodzi więc stosunkowo rzadko.