Wybierz model samochodu marki Skoda
- FABIA I (6Y2) (2003.06-2008.03)
- OCTAVIA I (1U2) (2005.10-2010.12)
- OCTAVIA I Combi (1U5) (2002.09-2004.09)
- OCTAVIA II (1Z3) (2010.03-2013.06)
- OCTAVIA II Combi (1Z5) (2011.05-2013.02)
- SUPERB I (3U4) (2007.01-2008.03)
- SUPERB II (3T4) (2010.11-2015.05)
- SUPERB II Kombi (3T5) (2010.11-2015.05)
Artykuły powiązane
- Sprzęgło DSG, jego budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?
- Jak długo można jeździć z uszkodzonym kołem dwumasowym? Jakie mogą być konsekwencje zbyt długiej jazdy z zepsutą „dwumasą”?
- Czym jest i do czego służy dwumasowe koło zamachowe? Jakie są konsekwencje zastąpienia go kołem jednomasowym?
- Kiedy wymienić, jak długo wytrzyma i jeszcze 3 inne pytania o koło dwumasowe. Odpowiedzi na niektóre z nich mogą Was zaskoczyć
- Zamarznięte sprzęgło i skrzynia biegów. Czy to w ogóle możliwe? Jak się uchronić przed tego typu problemami?
- Dlaczego sprzęgło hałasuje? Co może być przyczyną głośnej pracy sprzęgła i w jaki sposób należy w takich przypadkach postępować?
- Kiedy sprzęgło przestaje się wysprzęglać. Jak rozpoznać nadchodzące problemy? Co je powoduje i jak należy sobie z nimi radzić?
Auto części zamienne Quinton Hazell
Nazwa firmy Quinton Hazell powstała od imienia i nazwiska założyciela. O działalności przedsiębiorstwa było już głośno w okresie międzywojennym, gdy dostarczano części Quinton Hazell, które wykorzystywano w osprzęcie wojennym. Następnie sir Quinton Hazell zdecydował się wyjechać do Stanów Zjednoczonych w celu dokładnej obserwacji precyzyjnie rozwijającej się tamtejszej branży motoryzacyjnej. Wrócił w roku 1946 i postanowił ukierunkować ...
Zamienne części samochodowe do Skody
Samochody marki Skoda to obecnie bardzo dobre konstrukcje zarówno pod kątem mechanicznym, jak i stylistycznym. Jednak tylko wysokiej klasy komponenty i części samochodowe do Skody są w stanie zapewnić bezawaryjne działanie Twojego samochodu. Zapraszamy po tanie części online do naszego sklepu. Wszystkie oferowane ...
Koło zamachowe ma równie długą historię jak sama motoryzacja. Jednak na kartach rozwoju techniki pojawiło się ono dużo wcześniej. Już maszyny parowe współpracowały z kołem zamachowym jako elementem układu napędowego. Przez te wszystkie lata konstrukcja oraz funkcja koła zamachowego niewiele się zmieniła.
Koła ...