Wybierz model samochodu marki Renault
- 20 (127_) (1982.01-1983.12)
- 4 (112_) (1987.06-1993.06)
- 4 Nadwozie pełne/minivan (R21_, R23_) (1983.04-1989.07)
- 5 (122_) (1984.06-1985.01)
- 6 (118_) (1971.07-1980.04)
- 8 (113_) (1971.05-1976.12)
- 9 (L42_) (1987.06-1988.12)
- CAPTUR I (J5_, H5_) od 2018.02
- CLIO IV (BH_) od 2018.05
- CLIO IV Grandtour (KH_) od 2018.08
- ESPACE IV (JK0/1_) od 2006.02
- FUEGO (136_) (1983.08-1985.10)
- GRAND SCÉNIC II (JM0/1_) (2006.06-2009.06)
- KOLEOS I (HY_) od 2013.07
- LAGUNA II (BG0/1_) (2006.01-2007.08)
- LAGUNA II Grandtour (KG0/1_) (2006.01-2007.12)
- LAGUNA III (BT0/1) (2008.09-2015.12)
- LAGUNA III Grandtour (KT0/1) (2008.09-2015.12)
- LAGUNA coupe (DT0/1) (2012.03-2015.12)
- LATITUDE (L70_) od 2014.04
- MASTER III Autobus (JV) od 2020.01
- MASTER III Platforma / podwozie (EV, HV, UV) od 2019.07
- MASTER III Skrzynia (FV) od 2019.07
- MEGANE CC (EZ0/1_) (2013.11-2015.08)
- MEGANE II (BM0/1_, CM0/1_) (2007.01-2009.03)
- MEGANE II Coupé-Cabriolet (EM0/1_) (2007.01-2009.06)
- MEGANE II Kombi (KM0/1_) (2008.02-2009.07)
- MEGANE III Grandtour (KZ0/1) od 2013.11
- MEGANE III coupe (DZ0/1_) od 2013.11
- MEGANE III liftback (BZ0/1_, B3_) (2013.11-2015.08)
- SCÉNIC II (JM0/1_) (2007.01-2008.11)
- TRAFIC Autobus (T5, T6, T7) (1985.05-1989.02)
- TRAFIC II Autobus (JL) od 2008.02
- TRAFIC II Platforma / podwozie (EL) od 2007.08
- TRAFIC II Skrzynia (FL) od 2007.08
- TRAFIC Platforma / podwozie (P6) (1986.06-1989.04)
- TRAFIC Skrzynia (T1, T3, T4, T2) (1986.11-1989.04)
- TWINGO III (BCM_, BCA_) od 2020.05
- VEL SATIS (BJ0_) (2006.06-2009.08)
Artykuły powiązane
- Co zrobić, gdy silnik spala olej? Jak rozpoznać taką usterkę i jak postępować, gdy już do niej dojdzie?
- Wycieki oleju z silnika. Jakie mogę być przyczyny podobnej awarii?
- Głośna praca silnika. Co może być przyczyną hałasu przy pracującym motorze samochodu?
- Wysokie spalanie paliwa w silniku diesla? Poznaj 4 przyczyny tego problemu i sposoby ich usunięcia
- Zapiekające się pierścienie tłokowe w silnikach 1.6 MPI? To może być przyczyną zwiększonego poboru oleju samochodowego
- „Zajączkowanie” i „kangurowanie” samochodów z silnikami 1.5 TSI. Czy aktualizacja oprogramowania okazała się być wystarczającym rozwiązaniem tego problemu?
- Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Auto części zamienne INA
INA to niemiecka marka znana głównie z produkcji najwyższej jakości łożysk z przeznaczeniem na rynek motoryzacyjny. INA stanowi część Schaeffler Gruppe, w której część wchodzą dodatkowo FAG oraz LuK. Łącznie o sile grupy stanowi 63 zakłady produkcyjne, wśród których znajduje się fabryka w Schweinfurcie - jedna z największych kuźni pierścieni łożyskowych na całym świecie. Fabryka ta jest w stanie przetworzyć około 80 000 ton stali w skali ...
Zamienne części samochodowe do Renault
Samochody Renault dzięki swej ekonomiczności i jednocześnie niezłym osiągom stały się ulubionymi pojazdami milionów kierowców na całym świecie. Renault to koncern globalny, dlatego też dostęp do auto części Renault jest łatwy i nieograniczony. My proponujemy wysokiej jakości części do Renault pochodzące ...
Koła zębate stanowią czynne elementy przekładni zębatej. W skład pojedynczego koła zębatego wchodzi wieniec zębaty, piasta koła zębatego oraz łącznik, który łączy wieniec oraz piastę. W kołach zębatych o małych rozmiarach, a co za tym idzie również o niewielkiej liczbie zębów nie stosuje się łączników – mechanizm ten nie ...