Wybierz model samochodu marki Ssangyong
- ACTYON I od 2006.10
- ACTYON SPORTS I (QJ) od 2011.09
- ACTYON SPORTS II od 2015.07
- KORANDO (CK) od 2015.07
- KORANDO (KJ) (2002.01-2006.06)
- KORANDO Cabrio (KJ) (2002.01-2006.06)
- KYRON od 2006.11
- MUSSO (FJ) (2003.04-2006.08)
- MUSSO SPORTS od 2004.08
- REXTON / REXTON II (GAB_) (2011.03-2013.04)
- REXTON W / REXTON od 2015.07
- RODIUS I od 2007.07
- TIVOLI od 2020.03
- XLV SUV od 2018.07
Artykuły powiązane
- 10% na części układu hamulcowego
- Różnica w sile hamowania pomiędzy hamulcami bębnowymi z lewej i z prawej strony. Jakie mogą być tego przyczyny i objawy? Jak wygląda naprawa?
- Dolewanie płynu hamulcowego w samochodzie. Jak sprawdzić jego poziom? Gdzie uzupełniać? Co zrobić w przypadku nagłego ubytku?
- Homologacja części układu hamulcowego ECE R90. Czym jest i dlaczego warto zwrócić uwagę na tę normę?
- Tarcza kotwiczna, czyli osłona tarczy hamulcowej. Czym jest, do czego służy i co warto wiedzieć o jej wymianie?
- Smarowanie hamulców samochodowych. Czy należy smarować tarcze hamulcowe? Czym smarować prowadnice? Co daje smarowanie klocków?
- Serwo układu hamulcowego. Czym jest, do czego służy i jak rozpoznać jego awarię?
Auto części zamienne Mintex
Marka Mintex jest własnością grupy TMD Friction, jednego z największych producentów okładzin ciernych na świecie. Historia grupy TDM Friction sięga roku 1879, kiedy w Szkocji powstało przedsiębiorstwo Scandinavian Belting Ltd., które z biegiem lat przekształciło się w firmę Mintex. Pierwszy sukces marki odnotowano w 1910 roku, dostarczono wówczas pierwsze okładziny cierne do seryjnej produkcji Forda Mondeo T z silnikiem o mocy 20,2 KM. W ...
Zamienne części samochodowe do SsangYong
Samochody marki SsangYong to przede wszystkim pojazdy funkcjonalne i tanie w eksploatacji oferowane głównie z nadwoziem typu crossover, SUV, pickup oraz minivan. Przygotowaliśmy dla Ciebie bogatą gamę auto części do SsangYong, posiadających tą samą specyfikę techniczną, którą stosuje się podczas produkcji komponentów na linii ...
Zgodnie z prawem, pojazdy wielośladowe muszą być wyposażone w dwa niezależne od siebie systemy hamulcowe, a więc hamulec roboczy oraz hamulec postojowy (ręczny). Hamulec ten został nazwany „ręcznym” z uwagi na fakt, iż był on uruchamiany poprzez zaciągnięcie konkretnej za pomocą dłoni dźwigni w samochodzie. Bywały również auta, w których hamulec postojowy był uruchamiany nogą. Obecnie w najnowszych modelach aut wielu marek te czynności zostały ...