Wybierz model samochodu marki Jaguar
- XJ (1989.09-1993.02)
- XJ (X300, X330) (1994.09-1997.09)
- XJ (X308) (1997.11-2003.06)
- XJ (XJ40, XJ81) (1993.03-1994.11)
- XJ coupe (1994.07-1996.03)
- XJSC Convertible (X27) (1994.07-1996.03)
- XK 8 Convertible (X100) (1998.05-2005.07)
- XK 8 coupe (X100) (1998.05-2005.07)
Artykuły powiązane
- 10% na części układu hamulcowego
- Różnica w sile hamowania pomiędzy hamulcami bębnowymi z lewej i z prawej strony. Jakie mogą być tego przyczyny i objawy? Jak wygląda naprawa?
- Dolewanie płynu hamulcowego w samochodzie. Jak sprawdzić jego poziom? Gdzie uzupełniać? Co zrobić w przypadku nagłego ubytku?
- Homologacja części układu hamulcowego ECE R90. Czym jest i dlaczego warto zwrócić uwagę na tę normę?
- Tarcza kotwiczna, czyli osłona tarczy hamulcowej. Czym jest, do czego służy i co warto wiedzieć o jej wymianie?
- Smarowanie hamulców samochodowych. Czy należy smarować tarcze hamulcowe? Czym smarować prowadnice? Co daje smarowanie klocków?
- Serwo układu hamulcowego. Czym jest, do czego służy i jak rozpoznać jego awarię?
Auto części zamienne Mintex
Marka Mintex jest własnością grupy TMD Friction, jednego z największych producentów okładzin ciernych na świecie. Historia grupy TDM Friction sięga roku 1879, kiedy w Szkocji powstało przedsiębiorstwo Scandinavian Belting Ltd., które z biegiem lat przekształciło się w firmę Mintex. Pierwszy sukces marki odnotowano w 1910 roku, dostarczono wówczas pierwsze okładziny cierne do seryjnej produkcji Forda Mondeo T z silnikiem o mocy 20,2 KM. W ...
Zamienne części samochodowe do Jaguara
Aby Twój Jaguar był zawsze sprawny i gotowy do jazdy, musisz systematycznie kontrolować stan techniczny auto części oraz wymieniać uszkodzone elementy i płyny eksploatacyjne. Jedynie wysokiej jakości części do Jaguara pozwolą Ci zapewnić prawidłowe działanie całej konstrukcji samochodu oraz w znaczny sposób ...
Zgodnie z prawem, pojazdy wielośladowe muszą być wyposażone w dwa niezależne od siebie systemy hamulcowe, a więc hamulec roboczy oraz hamulec postojowy (ręczny). Hamulec ten został nazwany „ręcznym” z uwagi na fakt, iż był on uruchamiany poprzez zaciągnięcie konkretnej za pomocą dłoni dźwigni w samochodzie. Bywały również auta, w których hamulec postojowy był uruchamiany nogą. Obecnie w najnowszych modelach aut wielu marek te czynności zostały ...