Wybierz model samochodu marki Jaguar
- XJ (X300, X330) (1994.09-1997.09)
- XJ (X308) (1997.11-2003.06)
- XJ (X350, X358) (2007.05-2009.03)
- XJ (XJ40, XJ81) (1993.03-1994.11)
- XJ coupe (1994.07-1996.03)
- XJSC Convertible (X27) (1994.07-1996.03)
- XK 8 Convertible (X100) (1998.05-2005.07)
- XK 8 coupe (X100) (1998.05-2005.07)
- XK II coupe (X150) (2011.01-2014.07)
- XK II kabriolet (X150) (2011.01-2014.07)
Artykuły powiązane
- 10% na części układu hamulcowego
- Różnica w sile hamowania pomiędzy hamulcami bębnowymi z lewej i z prawej strony. Jakie mogą być tego przyczyny i objawy? Jak wygląda naprawa?
- Dolewanie płynu hamulcowego w samochodzie. Jak sprawdzić jego poziom? Gdzie uzupełniać? Co zrobić w przypadku nagłego ubytku?
- Homologacja części układu hamulcowego ECE R90. Czym jest i dlaczego warto zwrócić uwagę na tę normę?
- Tarcza kotwiczna, czyli osłona tarczy hamulcowej. Czym jest, do czego służy i co warto wiedzieć o jej wymianie?
- Smarowanie hamulców samochodowych. Czy należy smarować tarcze hamulcowe? Czym smarować prowadnice? Co daje smarowanie klocków?
- Serwo układu hamulcowego. Czym jest, do czego służy i jak rozpoznać jego awarię?
Auto części zamienne Metelli
Firma Metelli powstała w 1962 roku we Włoszech. W 1970 roku przedsiębiorstwo rozpoczęło produkcję elementów silnika, a niespełna pięć lat później produkcję hydraulicznych komponentów układu hamulcowego oraz sprzęgła. W wyniku licznych fuzji z innymi przedsiębiorstwami asortyment firmy szybko poszerzał się. Stopniowo wprowadzano nowe rozwiązania i linie produkcyjne.
Obecnie Metelli Group zajmuje się produkcją między innymi wysokiej jakości ...
Zamienne części samochodowe do Jaguara
Aby Twój Jaguar był zawsze sprawny i gotowy do jazdy, musisz systematycznie kontrolować stan techniczny auto części oraz wymieniać uszkodzone elementy i płyny eksploatacyjne. Jedynie wysokiej jakości części do Jaguara pozwolą Ci zapewnić prawidłowe działanie całej konstrukcji samochodu oraz w znaczny sposób ...
Zgodnie z prawem, pojazdy wielośladowe muszą być wyposażone w dwa niezależne od siebie systemy hamulcowe, a więc hamulec roboczy oraz hamulec postojowy (ręczny). Hamulec ten został nazwany „ręcznym” z uwagi na fakt, iż był on uruchamiany poprzez zaciągnięcie konkretnej za pomocą dłoni dźwigni w samochodzie. Bywały również auta, w których hamulec postojowy był uruchamiany nogą. Obecnie w najnowszych modelach aut wielu marek te czynności zostały ...